Se flere på HITME.NO

Läsningen är över!

2009-09-3023:25:17
Skrivet av Sandra Edlund

Boken är utläst och jag känner redan hur det saknas något i mitt liv!! Hur ska jag gå vidare nu då.. ;)

Som jag skrev i en kommentar nedanför så vet jag inte riktigt hur jag ska göra om jag ska gå vidare på nästa bok och läsa den innan premiären på filmen är... eller vänta tills jag sett filmen och njuta av den först för att inte bli besviken efter att boken oftast är bättre än filmen.

Men det kommer nog bli svårt att hålla mig borta! Mer än 1 månad kvar tills den kommer ut på bio juh!

Det är kul o se att vi är flera i min vänskapskrets som är besatt av böckerna... eller om det bara är Edward vi är besatta av kanske ;)

Inte många killar som verkar vara lika besatta iaf.. förutom min Baby... Han somnar till filmen varje kväll! Undra om han drömer om Edward sen.. ?? ;)

Annars då??? Joooo.. när jag inte har läst så har jag skissat lite i mitt lilla ritblock! Tycker det är väldit roligt och finns massor att lära om det!



Söt liten tjej med storplutmun, liten potatisnäsa och dystra stora ögon blev det!



Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Tar dina talanger aldrig slut?? Jag önskar jag hade hälften av dina i alla fall... :) Du e så duktig gumman!! KRAM på dig

2009-10-01 | 21:29:16
Postat av: Sandra

Meeeeen Tack Snälla du! :)



Gullig du är! Talanger o talanger vettja inte... men det är kul o hålla på med lite smått o gott! För mkt fritid antar jag ;)



KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback