Se flere på HITME.NO

Jag är kääääär!

2009-09-2912:54:09
Skrivet av Sandra Edlund

Det är som en ny förälskelse kommit till mig och jag kan inte få nog! Det är helt galet!

Jag måste erkänna för er som inte vet att jag är otroligt lättskrämd och mörkrädd och kan inte se en skräckis för då går jag på nålar en lååång tid framöver och kan inte sova utan att ha lampan tänd. It's a fact and it's disgraceful!

Så när filmen Twilight kom så vände jag bara kappan till och fnyste åt Baby när han tyckte att vi skulle se den! "Ärrru gaaaalen? Vampyrer!! Hahaa... du är rolig"



Inte förrän i söndags fick jag något knäpp (som jag får ibland när jag glömt hur rädd jag kan bli) och säger till Baby att jag vill se Twilight! Vi tittar på den och jag fullkomligt förälskar mig i filmen! Heeeelt galet! Skräck!!?? Hallååå!!! Inte det minsta! It's romance romance romance, and I love it! (Tror att Baby nämde det ett flertal gånger som jag bara ignorerade!!)

Såg filmen 2 gånger i söndags och åkte och handlade mig boken igår! :) Längtar redan tills nästa film "New Moon" kommer ut! Jag ska gå på permiären! THAT'S IT!! ;)





Kommentarer:
Postat av: Malin

LÄS BÖCKERNA! Du kommer sluka dem på nolltid trots att de är ca 600 stycken vardera. Jag läste alla tre på en vecka.

2009-09-29 | 17:46:12
Postat av: Angela

Hört mycket om den filmen...kanske dags att se den :)

Postat av: Jonna

Välkommen till min värld!! Jag är kär i Edward. På riktigt... Haha! När jag öppnat böckerna har jag sträckläst ut dem. Har bara 1 kvar. Längtar till new moon kommer ut, aaah! Fjortis på nytt haha! Ses imorn! Puss

2009-09-29 | 18:59:21
URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com
Postat av: Sandra

Det är ju så galet sant att man blir helt slukad av denna bok! Har läst och läst och läst hela dagen och kan knappt slita mig! Har bara 100 sidor kvar nu och troligtvis har jag läst klart den innan dygnet är över! :) Gaaaalet bra! Blir att köpa nästa bok snarast ;) Men jag vet inte om jag vill se filmen före jag läst boken? Brukar ju bli så besviken när man ser filmen efter läst boken... eller vad säger ni?

2009-09-29 | 21:35:49
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag blev inte så besviken. De har gjort det ganska bra, så läs du böckerna. :)

2009-09-30 | 17:19:43
Postat av: annn

Haha, jag stämmer in med de andra...jag är oxå lite kär! läser första boken nu, och vill inte läsa ditt inlägg för jag vill inte veta vad som händer i filmen, men var tvungen att lämna en kommentar!

2009-09-30 | 20:19:00
Postat av: Emily Kvick

Visst är fillmen helt underbar!!!

Såg den också 2 ggr på raken, köpte boken dan efter å läste alla tre böckerna på en vecka, ja drömde om Edward varenda natt i en månad, minst! haha, är helt förälskad i han,Robert Pattinson är ju så heeet!

Sista boken är den absolut bästa dessutom!

Ska vi å på premiären ihop å va lite fjortisar??:)

Du, ja e i västerås nu i 3 veckor sen kommer ja till e-tuna, så i slutet på okt..till dec kan vi luncha ofta! puss

2009-10-04 | 23:10:36
Postat av: Sandra

Nämen NUUUU ser jag att jag har fått en kommentar från dig om det här inlägget! Dålig miss av mig :(



Visst blir man helt trollbunden till denna film! Heeelt sjukt! Har bara börjat läst den andra, men kommer till den tredje sen hoppas jag.



Såg att jag tyvärr jobbar den fredag då premiären är, så om man inte kan gå på någon förhandsvisning så får jag nog se den efter premiären. Men det vore jättekul o se den ihop!



Du får höra av dig när du är i stan så vi kan ta en lunch! :)



KRAAAAM

2009-10-06 | 21:43:13
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback