Se flere på HITME.NO

Deppigt, deppigare, deppigast!

2009-09-0417:53:03
Skrivet av Sandra Edlund

Hösten är här kan man verkligen säga!

Tror inte det gjort annat än regnat hela dagen idag! Allt är så grått och inte alls lite härligt att gå utanför dörren längre. Nu får man känna på hur det känns att sitta inne i huset och ta fram det mysiga istället.

Mysigt kan man verkligen säga att vi hade det igår. När jag kom hem igår så hade Baby tänt ljus i hela huset (vilket är rätt mkt nu när vi bor så stort) och ställt en flaska rött med 2 glas på bordet. Sen gjorde vi lite snacks att äta i ugnen och myste hela kvällen!

Helt underbart!

Innan jag kom hem hade jag varit en sväng i Västerås! Nämligen så att jag har börjat dansa där! Är jätteglad över det! Jag har nämligen velat dansa länge men inte riktigt hittat någon bra klass här i stan och så fick jag nys om detta i Västerås så nu är det bara o köra igen :)

Just denna vecka har varit "prova på" vecka så jag har varit inne 2 gånger och testat olika dansstilar. Igår var det "showproduktion" och i måndags dansade jag "commercial"
På söndag är tanken att jag ska köra lite musikal då det var samma lärare som på "showproduktion" men med en sångpedagog med varannan vecka.

Looking forward to it!

Nu ska vi lista ut vad vi ska hitta på i detta tråkiga väder... Han tjatar om att gå på bio! Får se vad de har att erbjuda :)

Den här lutar det åt:



Fortsättning på "Män som hatar kvinnor". Det var en riktigt bra film så...


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Åh vad jag oxå vill se den där filmen!!! Jobbigt och vänta så länge till den 18e bara när den har premiär... men den som väntar på något gott :D Hoppas du har en bra helg vännen!!! puss

Postat av: Sandra

Tjoho..

Ni har det ju för suuuuper där borta.. keep up the update!

Jag kommer och myser snart igen... Om jag bara hade en bil kunde jag åka varje dag!! Eller om tågen går som vanligt på det där spåret, hade det heller inte varit ngr problem!

Ha en kanon dag på dansen..

Kram S

2009-09-06 | 13:31:45
Postat av: Sandra

Tjoho..

Ni har det ju för suuuuper där borta.. keep up the update!

Jag kommer och myser snart igen... Om jag bara hade en bil kunde jag åka varje dag!! Eller om tågen går som vanligt på det där spåret, hade det heller inte varit ngr problem!

Ha en kanon dag på dansen..

Kram S

2009-09-06 | 13:32:00
Postat av: Sandra

Emma: Ja, man väntar ideligt på att premiären ska gå! 18 septemter it is! Första var sjukt bra, trodde jag inte.



Sandra: Sååå trist att du inte har biiiiilen kvar! Vill ju ha dig här fler och mer gånger :) Men imorgon kanske vi ses?



KRAM KRAM

2009-09-06 | 21:55:39
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback