Se flere på HITME.NO

Småroligt...

2009-10-2616:33:15
Skrivet av Sandra Edlund

Jag kan inte annat än småle lite när jag läser inlägg och kommentarer på bineros blogg där det blivit diskussion kring att vi jobbade som inhyrda tjejer för deras företag.
Inget konstigt med det i mina ögon då jag gjort det tidigare och många företag hyr in värdinne tjejer då de inte känner att de själva är rätt personer för att ge ut reklam.

Men som i alla andra sammanhang så är det delade meningar i feministiska drag då vissa tycker att det är fel... bla bla bla bla.... allt detta har man sett, hört och gått igenom tidigare så det var inte det jag sitter och småler åt utan det jag sitter och ler åt är en kommentar där någon reagerat på svaret om att vi har flera års erfarenhet av detta och någon skriver:

"Flera års erfarenhet? Det där är ju 18 åriga småtjejer?"

18 årig småtjej... :) Det tar jag som en komplimang!

....Antar att jag inte behöver bekymra mig om att spruta in botox än då ;)


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ha ha ha ha ha men det är ju suuuper ju!!

Älskart själv när det händer.. fast jag har ju lite linjer om man kollar efter.. men jag hoppas att det dröjer innan man ser dom tydligt!!

Kram kram S



2009-10-26 | 20:55:03
Postat av: josefin

hehe, komplimang jo...men jag tycker iaf det är väldigt jobbigt att fortfarande efter snart 8 år på krogen behöva visa leg! även på typ timeout, blir galen!!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback