Se flere på HITME.NO

Pusselbitar på plats! :)

2009-10-0300:29:37
Skrivet av Sandra Edlund

Puuuuuh där släppte en stor sten från bröstet! Håret blev faktiskt bra och jag kan sluta tänka alla möjliga panikåtgärder jag skulle bli tvungen att ta till annars. Så nu är jag ett ljushuvud igen ;)

Känns som alla pusselbitar börjar komma på plats inför morgondagen nu! Då dresscode är svart på bröllopet så stod jag i mitt dressingroom och gick igenom de femtielva olika svarta klänningar man har och drog en stor suck! "inte den, inte den, inte du igen, fel känsla på dig och tröttnat på dig"

Svarta klänningar kan man alltid hitta i garderoben men ibland vill man vara lite unik och inte ha vad som finns i varje butik. Så jag bestämde mig för att sy en egen designad klänning inför detta bröllop och blev äntligen klar med den idag! :) Puuuh!

Vill ni se hur den ser ut får ni gå in på Ckrets Bloggen o kika där har jag just bloggat mig en bild med min iphone :)



Nu ska jag äta upp den sista glassen jag har på min tallrik och gå till sängs! Imorgon är en stor dag! :) Undra hur nervös Karin är... hihi... blir nog inte många timmars sömn där inte!

Puss och God Natt på Er!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Skönt att det ordnade sig m håret!! Gryyymt att bara.. Naej, jag tror jag syr en ny klänning istället!! ha ha ha Bäst!

Har lite äventyr i Tuna i morgon.. kanske kan vi ses innan?

HAr en tid att passa kl16.30 men kommer till tuna med 13.55 tror jag det var... Hör av dig när du vaknat:)

Kram S

2009-10-03 | 15:44:34

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback