Se flere på HITME.NO

Karin och Henriks bröllop!

2009-10-0514:36:09
Skrivet av Sandra Edlund

Lördagen var ett faktum och hela dagen tillägnades åt Karin och Henriks bröllop! Vi klädde upp oss i svart och klänningen passade perfekt! Jag prydde den lite extra med ett skärp runt magen som en extra detalj.

När klockan närmade sig 15.00 tog vi oss till Fors Kyrkan där det var fullt med folk som ville dela denna vigsel med Henrik och Karin.



Där står den blivande mannen och väntar på att hans Karin ska komma in!



Karin blir eskorterad till Henrik av sin far. Jättevacker var hon i sin brudklänning!



Framme vid altaret säger de "JA" till varandra och sätter på sig ringarna!




                                           Fin solosång var det också!



             Alla var verkligen jättefina där de stod därframme!



Karin och Henrik är nu man och hustru och påväg ut från kyrkan! Väl ute så slängdes det "ris" över brudparet och det fotades massa. Tyvärr så regnade det och var riktigt kallt så det blev inte så långvarit utan vi rörde oss vidare mot nästa ställe där bröllopsfesten skulle fortsätta!





Väl framme vid Odd Fellows där vi skulle fortsätta firandet av deras bröllop så var det mingel med lite bubbel och snittar medans vi väntade på att bröllopsparet fotograferades av fotograf Johan Bokström.

Som mingelmusik spelade Robban, Daniel och Johan lite gitarr och sjöng medans folk minglade.





En trappa upp hade det fixas massa fin dekoration och dukade bord väntade för oss att sätta oss ner vid. Det var bordsplacering och jag hamnade bland mkt nytt folk men alla var väldigt trevliga och vi fick en trevlig kväll med massa god mat och många som ville hålla tal under kvällen.



Tillslut dök även brudparet upp och skålade oss välkomna! :)





                  Bröllopsparet skär första biten av bröllopstårtan.



Efter tårtan väntade en överraskning som jag förberedde mig på! Nämligen så skulle jag underhålla gästerna med en eldshow. Det var knappt att det gick att genomföra då det spöregnade från och till underkvällen men det lyckades bli uppehåll så jag kunde genomföra det!

Tyvärr så var jag så uppe i allt innan att jag missade att ge min kamera till någon som kunde filma och ta bilder! Skapligt irriterande!!! Men jag hoppas att jag kan få bilder från er som var där och fotade/filmade. Skicka jättegärna om ni har något till [email protected]!

Det var iaf väldigt populärt med elden och gick bra..... tror jag! :) Var uppe i allt adrenalin att jag inte kan minnas exakt men jag vet att det jublades och visslades en hel del så det tar jag som positivt! ;)

Brudgummen fick också vara med och visa att han inte var rädd för elden då jag tog upp honom och "lekte lite" hihi!

Medans jag underhöll de ute så röjdes alla bord bort och det gjordes dansgolv där bruden och hennes far skulle dansa och sen lämnas över till Henrik.



Efter deras romantiska dans var det dags för grabbarna igen att underhålla lite med gitarr och sång.

Men det var inte bara de som skulle sjunga och underhålla! Henrik och Karin drog också upp för att sjunga med grabbarna. Henrik som älskar Kent fick sjunga "Gravitation" men det verkar som han mer gillar att lyssna än att sjunga ;) Eller vad säger ni?



Grabbarna fortsatte spela och underhålla, de var jätteduktiga verkligen!



När de spelat klart fortsatte festen med en DJ som spelade musik och dansgolvet fylldes upp av alla möjliga! Karins mormor på 94 år tror jag var det hetaste på dansgolvet! :)

Jag bad om en bild på mig och Baby... såhär gick det:





                                  Det såg ut som vi hade kul iaf! :)

Det var en ooootroligt lyckad kväll och jag hoppas att Karin och Henrik är lika glada som vi är, om inte gladare! De är det perfekta paret och bröllopet kunde inte blivit bättre!

Stort lycka till i framtiden och vi ser fram emot många roliga kvällar ihop!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback