Se flere på HITME.NO

Studiotime...

2009-10-2616:14:38
Skrivet av Sandra Edlund

Vilken bra söndag det blev!!!!

Kom till studion strax efter klockan 12 där make up artisten Ailina Zaguri väntade för att sminka mig. Hon är såååå grym på att sminka!



Hon använde sig av en special edition på ögonskugga från mac som hon köpt i israel. Såååå snygg!! Lite guldaktig och brun ögonskugga blev riktigt snyggt mot mina gröna ögon!



                 ... och så täta lösögonfransar så klar! *blink blink*

Jag är iaf mkt imponerad av hennes jobb och jag kan varmt rekomendera henne om ni behöver någon make up artist!!

Ibland är det så härligt att få bli ompysslad och uppiffad av ett proffs! Det borde varje kvinna få uppleva någongång under sin livstid. Det kan framhäva mkt fint hos en som man inte trodde fanns ;)

Efter att hon var klar var vi igång med diverse bikinifotningar..

Gick igenom bildmaterialet när jag kom hem på kvällen och somnade med ett leende på läpparna!


Tack till Ailina och Roger för ett mkt fint samarbete! :)

Bilder från fotningen kommer upp här snart!





Kommentarer:
Postat av: Ailina

Tack sandra va söt du är!!



Det var jättekul att ses igen och alltid lika kul att sminka dej!



Hoppas bilderna blev bra!



Kram kram

2009-10-27 | 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback