Se flere på HITME.NO

Det är så typiskt mig!!

2009-10-0222:08:28
Skrivet av Sandra Edlund


Det är aaaalltid samma sak!!! Jag får alltid för mig att jag ska fixa mitt hår typ samma dag som jag ska iväg eller har något inplanerat och då är det ju lite sent att ringa frisören. Ms tidsoptimist är jag ju inte kallad för inget ;)

Så denna gång gjorde jag så dumt att jag faktiskt tog mig ner till affären och köpte mig en blondering för hemmabruk! Ajajaja... tänk att man kan glömma så lätt! Men det var säkert minst 15 år sen sist så jag skyller på det!

Så efter mitt hemmapill igår så såg det ut som det brann i håret på mig, så nu har jag gjort så dumt att jag gått o köpt mig en sats till som jag just satt i håret! Sitter och väntar förväntansfullt på hur det blir! Kan det bli sämre tro???



Jag hoppas verkligen det blir en förbättring annars vet jag inte vad jag gör!! Hatt imorgon på bröllopet känns inte så hett :(

Håll tummarna!!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Meeeen gumman då.. inte bra... men det ordnar sig säkert!!

Kraaaaaaam

2009-10-02 | 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback