Se flere på HITME.NO

Boken klar... nu hoppas jag filmen är minst lika bra!

2009-10-2623:37:50
Skrivet av Sandra Edlund

Vaknade idag med nackspärr!! Fyyyy faaaan vad ont det gör att inte kunna röra huvudet....

Tog mig ett varmt bad för att hoppas det skulle hjälpa men kunde inte släppa boken jag nästan läst ut... så boken fick följa med in i badet! Jobbigt efter ett tag att hålla boken så högt att allt blod försvann från fingrar o händer... men det var det värt!

Vilken bra bok! Nu väntar bara att få se filmen! Jag har väldigt höga förväntningar... hoppas filmen inte sviker!



Kommentarer:
Postat av: Anna

Jag har nedräkning! Helt övertygad om att den är grym!

Postat av: Anonym

jag med! efter att ha sett trailern så har jag en känsla om att den tom kan vara bättre :)

2009-10-28 | 11:05:23

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback