Se flere på HITME.NO

"What a beautiful day...."

2009-11-1314:21:43
Skrivet av Sandra Edlund

.... fast det menar jag ju inte riktigt. Var mer något som fastnat på min hjärna. Tror det var någon reklamsnutt som hade det som truddelutt...?

För man kan inte säga att det är vackert ute, det är grått grått grått! Brukar det alltid vara så här tråkigt väder den här årstiden? Känns som jag upptäckt det nu...? Mysko!

MEN... det jag menade är att jag ser fram emot kvällen. Vår alls underbara Sofia fyllde år i onsdags och världens sötaste syster till denna donna har fixat inför kvällen åt hennes ära. Så hemma hos Karin blir det en riktig tjejkväll med massa snacks och annat.. :) Mer kan jag inte säga.... ;)

Så jag sitter och funderar på vad jag ska klä mig i till kvällen och tänkte åka ner och handla lite nytt och fräsht. Så då surfar jag runt lite för inspiration och ju mer man surfar runt desto mer sugen blir man på att fixa till sig!

Tänk att killar inte kan förstå nöjet i det!! ;)

En kvinna mår bra när hon känner sig snygg och får tillbringa den tid hon behöver framför spegeln.... Så är det bara!!

Nej.. nu måste jag åka ner och göra stan! :)

PUSS O KRAM





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback