Se flere på HITME.NO

Vändningen...

2009-11-0322:08:59
Skrivet av Sandra Edlund

Det har dampt ner några intressanta mail i min inkorg under dagen.... Får se vad det blir av det! Känns som det var det enda vettiga jag kunde göra idag. Sitta vid min dator och försöka få lite jobb gjort...

Jag tvättade faktiskt en maskin också ;) Men annars hände inte så mkt under dagen....

Tills jag tog mig i kragen och åkte iväg med Baby för att vara lite social och försöka tänka bort min huvudvärk som mer och mer dunkade mig i bakhuvudet! Det var en jättetrevlig middag vi blev bjudna på. De bor så mysigt o fint och så har de världens sötaste lilla dotter som är så snäll. Bara några veckor gammal...

Tror faktiskt att det blev lite bättre av att ta tag i mig själv och aktivera mig. Mår iaf bättre när man gör saker än när man bara sitter och tänker på hur ont man har.

Känner man efter för mkt hittar man saker som man inte tänkt på tidigare...



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback