Se flere på HITME.NO

Trött och hängig...

2009-11-2018:36:26
Skrivet av Sandra Edlund

Det borde vara olagligt att vara såhär trött och hängig som jag är just i denna period. Tror aldrig att jag upplevt hur grått och tråkigt det är tidigare, pga att vi bor i hus nu. Förut var man inne i lägenheten vilket som att det inte märktes lika mkt. Samtidigt så har vi lilla vovven nu också så man faktiskt kommer ut och känner av regnet mer nu än tidigare...!
Men jag tycker att man borde må bättre av att komma ut mer men det känns snarare som att det ger motsatt effekt!

Min bästa vän just nu är den kära huvudbonaden! I just love asssosiaren MÖSSA under denna årstid! :)



Idag var Baby med familj på begravning. Sånt är ju aldrig roligt heller. Det var massa folk där som sörjde honom. Tänk att han var lika gammal som mig bara.... Läskigt när man tänker på livet och vad som händer efter livet!

Annars så blir det inte så mkt gjort känns det som. Jobba, äta, sova, sova, sova.... SOVA! Kommer bli mkt jobb och lite sova framöver! Hoppas min kropp kan ställa sin in på det! : / Lite orolig...

GLÖM INTE ATT GISSA PÅ VEM NI TROR DET ÄR PÅ BILDEN NEDAN! :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback