Se flere på HITME.NO

Köpa köpa köpa!

2009-11-0422:04:34
Skrivet av Sandra Edlund

Ibland vill man bara köpa allt! Det rycker i kroppen.. man måste ut och dra kortet lite!

Det gjorde jag idag... tog mig en liten shoppingrunda och handlade lite till mina nära och kära! Bland annat blev det en pressenning.... (hur fck stavas dt!?) till Baby, en piiiip kyckling till Blackie, en spindelmannen chokladkalender till brorsonen och en spikmatta till mig sjäv! :)



Tänkte att det var dags att testa denna otroligt hypade spikmatta nu! Alla metoder är välkomna mot min baksida just nu...

Tände lite ljus hemma, satte på Enya i ipoden och försökte njuta! Damn shit vad det sprattlade i kroppen. Vet inte om det var allt blodflöde som gjorde att jag inte kunde ligga still eller vad det var. Höll på att bli galen iaf!

Visst lite ont gjorde det också, men det kunde jag härda ut... men det gick inte att vara still! Det röck i armar och ben... skitmysko känsla!

Måste prova snart igen och se om det var en engångsföreteelse eller om det alltid blir så... :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback