Se flere på HITME.NO

Jönköping imorgon!

2009-11-2513:39:11
Skrivet av Sandra Edlund

Tillsammans med en supersöt tjej som heter Sanna åker jag imorgon iväg mot Jönköping för att jobba i 3 dagar i Jönköping på Elmia mässan där "Dreamhack" hålls!

Kommer bli en tidig morgon och jag har mardrömmar om hur jag försover mig eller blir sämre i mitt fysiska tillstånd. Men det ska nog ordna sig hoppas vi.

Ska ladda ner massa bra musik på mitt minneskort i bilen innan vi beger oss så vi har lite bra musik på vägen och "Bad Romance" med Lady GaGa kommer garanterat vara en av de :)

LATER!



Kommentarer:
Postat av: Julia

Så du kom iväg ändå, roligt! Lycka till :)

Postat av: Sandra

Javisst det blir Jönköping för mig! :) Är du ledig något i helgen så hör av dig om du har tid o ses! Kram

2009-11-25 | 23:17:57
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Karin

Ha så roligt nu flickor! Kram

2009-11-26 | 06:27:50
Postat av: Julia

Håller med! Kul med budget, tröttnar så lätt och så kan man slita på dom utan att få dåligt samvete haha ;)

2009-11-28 | 00:41:04
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: katt

hahaha, ja glömde att registrera mig på den där saken du dela ut xd :(

2009-11-30 | 13:00:39

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback