Se flere på HITME.NO

Dreamhack 2009

2009-11-3013:33:04
Skrivet av Sandra Edlund

För er som är lika oinsatt i vad Dreamhack verkligen är har jag lite videoklipp här nedan för att få en inblick av vad jag just upplevt!



Helt galet hur så många är helt besatta av dessa dataspel. Själv har jag aldrig hållt på med något eller varit nära någon som varit det heller så jag hade lite svårt att förstå tills jag kom dit. Det är en helt ny värld och som de förklarar det "Det är som att komma hem" Lite underground känsla över det hela och helt otroligt att se hur folk kommer med sina datorer för att sätta sig ner vid en stol och bara spela i 3 dagar!! Man spelar tills man stupar... och stupar du så gör du det över tangentbordet. Men de flesta går och sover någon timme i dessa sovsalar som finns för att sen fortsätta hälla i sig någon typ av energidrink eller ett flak av coca cola burkar.

Facinerande i mina ögon....

Invigningen såg ut såhär:



Så här ser det ut bland alla sovandes spelare:




Som ni ser är det något väldigt unikt jag just upplevt! Hahahaa...


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback