Se flere på HITME.NO

Blir ingen resa till Panama!

2009-11-1714:15:47
Skrivet av Sandra Edlund

Idag blev det klart att jag blir hemma innan jul!

Den senaste tiden har det varit mkt tankar och planeringar kring en resa till Panama som jag fick chansen att åka på. Tiden var mindre passande då det precis var innan jul och att vara borta 1 månad känns länge just vid den tiden.

Jag som älskar julen och allt pysslande som hör till, men samtidigt älskar jag solen och värmen!

Ni förstår mitt dilemma säkert!

Men idag togs beslutet om att skjuta upp resan för att saker och ting inte blev som arrangörerna hoppats på. Så det skjuts upp till början på nästa år och vi får se vad som händer näst!

Nu kan jag tänka vidare på julen och alla glöggkvällar som hör till! :)

Vad mys det kommer bli!!



Kommentarer:
Postat av: Karin

Lite glad blir jag :)

2009-11-17 | 20:20:26
Postat av: Josefin

gud va härligt det vore att resa bort NUUU! när det bara regnar o ingen vinter...snö och minusgrader eller sommar, vad som helst dör att slippa regnet o leran.

Postat av: Mamsen

Mycket glad blir jag ;-)

2009-11-18 | 00:04:57
Postat av: sanna

Värmen finns kvar där sen...nu får du njuta av en riktig svensk jul =)

2009-11-18 | 08:20:30
Postat av: Anna

Låter klokt :)!

Japp, jag känner Madde... Go tös det :)!

2009-11-18 | 11:26:12
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Sandra

Ja, det är mkt blandade känslor över att få vara hemma istället! Ska blicka framåt på de positiva känslorna :)

2009-11-18 | 22:18:28
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback