Se flere på HITME.NO

Back to reality!

2009-11-2912:43:23
Skrivet av Sandra Edlund

Då har man varit underground i 3 dagar och är tillbaka i livet! Jag bara älskar livet med alla dessa erfarenheter och utflykter som man får chansen till!

Det finns (nästan) alltid något negativt att uppleva också men man lämnar det med massa minnen och nya erfarenheter.

Att stå på en mässa i 3 dagar är, för de som gjort det, SLITIGT för kropp och själ. Ständigt på benen i 10 timmar/dag i högklackat sätter sina spår. Så just nu ligger jag och bara njuter av att kunna vila mina stackars fötter och inte ha några måsten idag!

Baby åkte iväg för att handla så vi kan äta juligt gott nu när det är 1:a advent. Bl.a. blir det massa risgrynsgröt! MUMS!

Ska lägga mig i badet och försöka strecha varje muskel jag har i kroppen.....

Återkommer!


Kommentarer:
Postat av: Rodge

Bra jobbat av er båda!! :)



Kul o höra ett de gått bra, och att ni får med er nya roliga erfarenheter :)



Hoppas ni får vila ut fötter och alla verkande muskler o leder i kroppen med varmt bad edyl :)



Kramis!



// Rodge


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback