Se flere på HITME.NO

En liten stund....

2009-05-2915:26:12
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter med ett bamseglas fullt med is och apelsin juice! Det är somrigt för mig! Synd bara att jag inte hade en altan att sitta på... men snart så ;) Ang. det så är det väldigt mkt altanbygge prat just nu. För det är vår aaaabsolut prioritet när vi flyttat. Då ska det smackas upp en altan med detsamma!

Min söta Baby som inte har några hantverkar händer (på gott och ont) är så himla söt när han planerar och kollar upp informationer hit och dit! Så gulligt igår när han kom hem med en skiss han gjort i inDesign där han ritat upp EXAKT hur den ska se ut med reglar hit och dit och plintar här och där. Så nu vet vi exakt hur den ska byggas eftersom han gjort så fint i skissen... ;) Så nu har han praktiskt taget byggt altanen redan.. på sitt sätt ;)

Jag blir så imponerad över hur snälla vänner han har i sin omgiving som frivilligt erbjuder sig att hjälpa till hela tiden. Som igår te.x. när han var på brädgården så träffar han en gammal klasskompis från högstadiet som tydligen jobbar som hantverkare och vips (!) så ska han hjälpa till med att bygga hela altanen! Vad är hemligheten Baby?? ;)

Det blir inflytt redan den 1 juli, kanske jag inte sagt... men nu är det klart iaf! Så snart kan vi börja räkna timmar. Kanske borde packa istället... hmmm...

Men denna helg går åt till att jobba istället, har precis försökt packa en normal väska för denna helg och det insåg jag rätt snabbt att det blir en jäkla massa saker som ska med.
Det sägs att helgen ska vara varm, så sommarkläder packas! Check! Scenkläderna ska med! Check! Allt smink o skit! Check! Plattång! Check! Locktång! Check! Bekväma skor, högklackade lågskor, stövlar, och speedway skor! CHECK! Sen måste det packa lite varmare kläder efter speedwayen då man alltid fryser så förbannat.... Som ni förstår så blev det en hel del packning helt plötsligt!
För att inte prata om allt skit som åker med IFAAAALL det behövs!

Hade lagt upp allt fint på golvet och skulle lägga ner i resväskan, då jag inser att... vafan! Packar jag stor resväska så kan vi inte åka cab i Ellas bil då det är targa tak som läggs där bak. Hmmm.. alltså blir det massa mjuka väskor som ska packas! OK!
Nuuuuu tror jag att jag har allt klar och sitter bara o väntar på att Ella ska tuta förbi här så vi kan åka! :)

Missa inte och titta imorgon på  SVT24 imorn kl.19.30 för er som vill se bl.a mig i TV rutan!

Det blir jag, Ella, Caroline och en ny tjej som heter Anne som är Gridgirls på lördag!



          En bild jag hittade från förra året på Carolines blogg!


             ...::: T R E V L I G   H E L G   P Å   E R   A L L I H O P A ! ! ! :::...


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hallooooo Vad KUUUL!!!!! att ni får flytta in redan den 1a Juli... JAg kommer som ett skott och hjälper dig med vad som helst.. laga mat till er när ni fixar... målar.. bär.. vad som helts.. dricka vin kan jag oxå.. skoja lite och skratta massor!! ha ha

Gud vad roligt för er.. synd att ajg inte hann komma förbi sist.. men jag hoppas att jag kanske kan svänga över i juli så fort ni är på väg... hjälper er hjärna.. jag slutar fredagen i första veckan på juli.. vet inte vilket datum det är, men sen är jag ledig.

Massa kramar S

2009-05-29 | 20:38:50
Postat av: Julia

har du sett? haha



http://www.aftonbladet.se/sportbladet/motor/speedway/article5263837.ab

2009-05-30 | 15:18:22
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Mr. Sahlin



Ha ha

Det var en kul bild :)

Var det kul?



/ Sahlin anderssonsahlin.se

2009-06-02 | 20:57:35
URL: http://www.anderssonsahlin.se
Postat av: Sandra

Sandra: Ja! Nu är det inte långt kvar!!! :) Typiskt nog är det mitt i veckan en onsdag, men vi båda har semester då så för oss är det ingen skillnad! Klart du får komma o hjälpa till med vad du än vill, det kommer vara mkt att göra till en början. All hjälp är verkigen uppskattad! Så himla glad att vi har så snälla och hjälpsamma vänner :)



Julia: Jo vi fick höra om det där direkt på lördag morgon! Tragisk brud...



Stefan: Hehehe.. ja, det var otroligt kul i helgen! :)

2009-06-03 | 18:14:37
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback