Se flere på HITME.NO

Tuff helg...

2009-05-0613:24:27
Skrivet av Sandra Edlund

Nu tror jag att jag börjar bli något som liknar en människa igen...

Helgen var innehöll lite av varje.... allt från bra grejer till dåliga grejer! Håller på o försöker uppdatera vår Hardrock Hallelujah turne blogg för att berätta om hur helgen var.

Det var klassskillnad på Boden och Kalix kan jag säga iaf! Boden skulle jag aldrig rekomendera någon samtidigt som Kalix var världens skönaste ställe! Verkar som norrlänningar har en otroligt skön stil och är otroligt trevliga hela tiden. Så härliga dialekt också... vad man än frågar så säger de "Jo!" Haha... vaddå JO!? JAAAA heter det! ;)





Men efter en hårdrockshelg så var jag helt slut i min stackars kropp och hann inte mer än hem innan jag skulle iväg till jobbet. Trött, grinig och knappt rörlig. Fan jag måste börja röra på mig mer så jag inte blir så jäkla stel efter varje gig då jag både får träningsverk och problem överallt! Fast ett bodypump pass kanske inte hjälper mig att stärka mina nackmuskler...?

Mådde inte alls bra i söndags iaf, men jobba ska man! Självklart var det struligt på jobbet också. Wonderbaaar!

Men nu så, nuuuuu såå, börjar jag kunna röra mig som en vanlig människa igen :)



I jämförelse så känns det som jag sitter på planets vinge och flyger fram...

Men jag ska inte klaga helt o hållet på söndagen, vi hade faktiskt en väldigt trevlig tur hem från Arlanda då jag och Ella cabbade ner hennes corvette och dunkade lite musik!







... o inte nog med det... vi tog vägen förbi cocosbolls gubben som står i rondellen mellan Uppsala-Enköping! Huuuuur söt och trevlig gubbe som helst!



Direkt när vi stannade så bjöd han oss på mums mums och så fick vi massa extra cocosbollar med oss därifrån. Men det kanske inte var så konstigt när vi handlat upp hela bilen nästan... hahhaa!





Japp, så nu går man o mumsar cocosbollar hela dagarna! När jag är klar är jag väl minst 5 kg fetare!

..... Men gott är det ;)


Kommentarer:
Postat av: Rodge

Ah! Min favvo cocosbollsgubbe ochså! :) Brukar ofta stanna o handla av honom, klart skön o trevlig lirare :)



Gott i gott gott :)



// Rodge

Postat av: Sandra

Aaahhh.. skulle jag ha sådär nära dit så vore det farligt! Då skulle jag kunna lägga min modellkarriär på hyllan på en gång skratt

Han var ju verkligen huuur go som helst! Vi försökte ge honom några få kronor i dricks men hela tiden så fick vi mer cocosbollar då bara! Hahaha... Verkligen jättesöt!



2009-05-06 | 22:34:06
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Ella

http://www.youtube.com/watch?v=BnIXAqJbXnY

Hur fasen gör ja nu då? Det här e dock en bit från pussycat, men more is on the way lixom!

2009-05-07 | 20:18:37
URL: http://www.youtube.com/watch?v=BnIXAqJbXnY
Postat av: Sandra

Adressen som står i rutan under "bädda in" kopierar du och klistrar in i html fönstret på bloggen! KLART :)

2009-05-07 | 21:47:13
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Anne

Hallå.vafan ere för fel på norrlänningar nu då?? ;)

Hört att vi ska jobba ihop på ullevi, kul!



Kramar Anne

2009-05-07 | 23:32:10
URL: http://annecila.blogg.no
Postat av: Sandra

Norrlänningar verkar vara hur goa som helst. Dock inte krögare! Är alla Norrlänningar lika trevliga? Var en skam att komma tillbaka till snorkiga Stockholm efter en helg däruppe!

Ja hörde att vi skulle få en ny tjej i vårt "gridgirl-team" Välkommen! :) Kommer bli hur kul som helst!



Kram S

2009-05-08 | 13:09:30
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Anonym

Stockholm?

2009-05-08 | 20:06:15
Postat av: Sandra

Ja, vi ladade på Arlanda, Stockholm! :)

2009-05-08 | 21:09:29
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback