Se flere på HITME.NO

Mkt att göra!

2009-05-0813:40:43
Skrivet av Sandra Edlund

Dagarna bara flyger iväg! Det var länge sen jag tillbringade så lite tid hemma som nu.
Det märks... både i kylskåpet och säkert på vår elmätare. Tror inte jag har satt på tv:n en enda gång sen i onsdags förra veckan. Lite ovanligt...

Har haft massa möten de senaste dagarna både med banken och på jobbet! Det är mkt som ska fixas nu inför husflytten så man vet inte riktigt i vilken ände man ska börja. Det sjuka är att vi flyttar till ett dubbelt så stort hus från vad vi bor nu men det enda vi behöver köpa till är en extra soffa.... hur går det ihop!?

Jo det ska jag berätta!

Har jag jobbat med symaskinen har jag blivit tvungen att ta fram den på köksbordet... nu får jag ett helt eget syrum!! Wiiiieee... Det är förövrigt deras gamla flickrum med tokrosa fondvägg och sen små söta rosa giraffer på resterande väggar. Jag har inte mage att tapetsera om det rummet.... Så himla gulligt!!

Sen får vi äntligen ett kontorsrum igen där det ska bli ordning och reda på alla papper och räkningar! Äntligen! Hatar att inte ha koll på papprena! I samma veva har Baby och hans kollega flyttat deras kontor och det blev över skrivbord som vi kan ta! :)

Dressingroomet följer med! Fast därborta blir det eeeenbart mitt!! Idag har Baby några få lådor där han har sina kläder men i huste kommer ALLT VARA MITT! Det har han lovat :)

Så från 3 rum o kök till 6 rum o kök så behöver vi bara köpa en soffa! Håller på o letar ihjäl oss för att hitta den perfekta soffan och jag tror vi har hittat den.

Älskar detta rutmönster på soffan! Så det blir nog den här:



Sen har jag ju hittat massa annat i inredning som jag vill köpa! Så himla kul med inredning nu igen! :)

Men jag hinner inte bara gå runt o drömma mig iväg till huset.

Måste tillbaka till vardagen också som har massor att erbjuda. Har massor av bikinisar som ska sys och igår satte jag av 4 timmar för det ... tror ni inte strömmen går i hela lägenheten just då!!
Till min bedrövelse ringer jag ner till hyresvärden som håller på o renoverar längst ner i huset o frågar om de stängt av strömmen. Men det var värre än så... Han hade tydligen kapat huvudleden på elen till hela huset så där satt jag och kunde drömma mig bort om att sy....

Där gick viktig tid bort!

Innan söndag ska jag hinna sy upp så många bikinis som möjligt som ska iväg till Turkiet nästa vecka och sen på onsdag ska jag hinna leverera 2 helt nya modeller som ska till Bahamas. + att jag har 16 st kommande beställningar på bikinisar sen sist men inte minst så håller jag på med en ny modell jag gjort som ska skickas iväg till Norge!

Puuuh... sen har jag ett jobb o sköta, ett hem som ska packas och flera gig inbokade!

Tror ni jag kommer få magsår...?


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback