Se flere på HITME.NO

Uppe och nere med vädret!

2009-05-2316:50:03
Skrivet av Sandra Edlund

Jag känner mig lite som vädret idag! Undra om det smittar av sig...

Ena stunden är det strålande sol och sen andra sekunden så vräääker regnet ner. Det är inte riktig solsken som lyser igenom mig idag och det känns jättetråkigt eftersom det är lördag och vi har planer för kvällen...

Men när jag tänker efter så kanske det inte är så konstigt. Jag har haft en tuff vecka på jobbet och haft en otrolig mensvärk i samband med det. Jag märker verkligen hur mitt humör påverkas när jag har mens. Bad om ursäkt redan i förväg här hemma för vad som komma skall. Han garvade bara och undrade om man kunde göra det!?

Kan man inte det? Jag vet att jag är jävligt irriterad på allt möjligt, utan anledning.. och troligtvis så menar jag inget illa med det. Behöver bara få ur mig min irritation ibland kanske. Lika bra att be om ursäkt i förväg då, tycker jag...

Men det är klart det har hänt roliga saker också under veckan. Ckrets har fått en rejäl skjuts och det glädjer mig med alla posivita komplimanger jag får kring det! Samtidigt som det ger mig mindre fritid. Men det är det värt. För jag tycker det är så himla kul!

Igår fick jag en förfrågan på en stor beställning som har deadline inom 1 månad. Jag ska fundera över helgen och ge svar i början på veckan. Vore himla kul, gäller att inte ta mig vatten över huvudet bara.

Så jag tänkte att jag ska ta och börja göra beställningar jag fått nu så jag jobbar igenom det lite innan det blir allt för mkt som ska göras.

En tjej från Norge som beställt denna monokini:



Ska göra mig en liten kaffelatte-baylies och sätta mig ner o jobba lite. Så hoppas jag att jag kommer igång inför kvällens bravader!

Solong!


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Koppla av lite nu gumman. Kul att se huset från insidan. Blir bra det där. Nej klackarna i taket vettja. Lasse slutar snart å jobba han har handlat i lila påse. Överaskning! Ha det! KRAM Mamma

2009-05-23 | 17:39:46
Postat av: Sandra

Hehe.. överraskningar gillar vi ;)



Satte mig o jobbade lite och det gick som på räls så nu känns det bra! :) Blev serverad en fruktig drink av Bobby under tiden, kan ha varit den som gjorde susen :)



KRAM


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback