Se flere på HITME.NO

Swedish Bikini Team in Lindesberg

2009-05-1813:37:58
Skrivet av Sandra Edlund

Lördagen var ju helt fantastisk, om man tänker på vädret! Vi var ute hos familjen Peterzons och de bjöd på grillat och vi satt och gottade oss i solen.

Jag förberedde mig lite med att fixa naglar ute i solen. Blev blåglittriga tippar den här gången. Under kvällen skulle jag nämligen iväg på gig i Lindesberg. Trots min dåliga axel....

Det var ett Swedish Bikini Team gig och det innebär sång, dans och eldshow. Men tyvärr fick jag hoppa över elden då jag inte kunde vifta med armen/axeln.

När vår "mammalediga" medlem Frida Sjöberg hörde att vi skulle till Lindesberg hörde hon av sig och ville komma förbi och säga hej då hon var i närheten. Så hon tog med sig några vänner och sin lille skrutta och hälsade på oss! Det var jättekul o träffa henne. Händer inte så ofta längre!

Annars så var det inte så mkt o hurra för under kvällen. Det var dåligt med folk och ljudanläggningen var kass så det var svårt att få ett bra gig men vi gjorde vad vi kunde....

Bilder från logen:





Stället stängde redan klockan 01.00 så det blev en tidig kväll och jag kunde åka hem efteråt!



Kommentarer:
Postat av: Ella

Yo! Kan du lägga upp bilderna på SBT bloggen oxå? Kan ju inte sno från din hahaha! :-)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback