Se flere på HITME.NO

Shit!

2009-05-1717:38:47
Skrivet av Sandra Edlund

Det har gått 4 dagar sen jag bloggade och ändå känns det som det var igår jag bloggade sist! Det här är inte sättet man behåller sina läsare på, jag vet!

Men ibland räcker inte tiden till.... tyvärr! Det värsta är också att när man har massa o blogga om så finns minst tid att blogga. Går inte riktigt ihop!

Nåja, onsdag med Beyonce var det sista jag delade med mig av. Sen på torsdag så var jag både i Västerås och i Uppsala!

Tog först svängen förbi Praktiska Gymnasiet där jag blev sminkad av Ailina Zaguri inför plåtning som jag skulle på i Uppsala. Hon är superduktig på att sminka verkligen!

Här har vi den underbara kvinnan:



Hon hade precis vunnit en tävling de haft på skolan dagen innan, vilket jag kan förstå! Mycket duktig som sagt!!



Hon både sminkade mig och stylade mitt hår! :) Snygga inbakade flätor och tupering ville jag ha och det fixade hon jättesnyggt!



Tack Ella som fixade allt detta åt mig! Jättekul o se dig i din lärarroll med stilig outfit och uppsatt hår! :) Lite ovanligt mot vad jag är van att se dig i! *s*


Sen bar det iväg mot Uppsala! Där väntade Roger i Zolex Studios och hade pannkakor klara för en liten lunch ihop innan vi började jobba! Finns alltid massor att prata om så en lunch var perfekt att börja med så vi fick prata av oss!

Det som skulle fotas var min nya monokini modell som jag knåpat på ett tag! Så fokus låt helt på det plagget för att få fram snygga vinklar av den då den är lite speciell. Både jag och Roger blev nöjda med fotona när vi var klara... som det ser ut iaf :)





Jag är sååå grymt imponerad av hur bra sminket höll hela kvällen/halva natten. Verkar vara bra sminkgrejer de har på skolan! 6 timmar efter att jag blivit sminkad såg jag fortfarande ut såhär!

Så snyggt att jag kunde ta lite porträtt bilder som jag blev jättenöjd med!

Finns många bra bilder att visa, här har vi en av de:



Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Snyggt!!! Ses i natt. Hoppas på en lugn natt så vi hinner prata lite. KRAM Mamma

2009-05-17 | 17:51:59
Postat av: Anonym

hur måbnga läsare har du /dag?

2009-05-17 | 18:47:42
Postat av: ann

monokinin = supersnygg!

Postat av: Sandra

Ja det var länge sen nu! Varit mkt! Finns mkt att prata om så vi får hoppas det är lugnt.. ses sen! Kram



Inte så många men tillräckligt ;)



Tack Ann! Jag gillar den med :)

2009-05-17 | 20:47:33
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback