Se flere på HITME.NO

Nässjö och Göteborg i helgen!

2009-05-2902:22:56
Skrivet av Sandra Edlund

Har suttit och försökt mig på ett riktigt eldprov när det kommer till att jobba bakom symaskinen i 2 dagar nu. Det har gått sådär måste jag väl erkänna. Men nu tror jag att jag börjar få kläm på det men min hjärna är alldeles svullen just nu känns det som så jag måste ha ett break.

Och det blir det då jag ska vara borta hela helgen nu!

Imorgon bär det av mot Nässjö för att köra "Hardrock Hallelujah" sen på lördag blir det Speedway GP i Göteborg! Ang. speedway, idag (28/5) var reportaget i tidningen om mig, någon som läst/såg det??

Det är jag Ella och Sabina som kör i Nässjö imorgon och i DJ båset står Nicke från Backyard Babies och spelar skivor! Blir super! Har varit där tidigare och hotellet är jättefint med härlig relaxavdelning så jag hoppas kunna utnyttja den ;)

Hörde att det skulle bli fint väder i helgen och det får vi verkligen hoppas då jag har bra erfarenheter av regn just under speedway event, tyvärr! :( Förra året i Göteborg var det fruuuuktansvärt kallt!

Från det ena till det andra.... jag har just lagt upp ett underklädes set på Ckrets bloggen som är till salu.

Så ser det ut i stora drag:



Finns mer info och bilder på Ckrets Bloggen! Intresse av att köpa det mailas till [email protected]

Även lagt upp en intervju med den norska modellen Eileen där hon berättar hur hon upplever mina designade badkläder! Läs även om det på Ckrets bloggen!

Nu ska jag ta och sova lite så jag är pigg o fräsch imorgon! God Natt på Er!!!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback