Se flere på HITME.NO

Hur man får 20 kr att bli 656 kr!! :)

2009-05-2117:39:50
Skrivet av Sandra Edlund

Ibland gäller det att ha tur!!!

Åkte ut till mamma en sväng och möttes av att de skulle ut till travet o spela lite, frågade om vi ville följa med så vi dök upp lite senare då det bara var 2 lopp kvar.

Så självklart ville jag spela lite och mamma gav mig ett tips om en häst varav kusken hette Sandra. "Självklart!!" sa jag och gick iväg o spelade.
Både mamma och jag spelade 20 kr vinnare på henne och tror du inte hästen vann!!!! Hahaha...

Vi hade ingen aning om vad den hade för odds men visade sig att den stod i 328 gånger vinsten. Vi gick och hämtade ut 656 kr var!! Tänk vilken röta man kan ha ibland!! Hihihi...



Kommentarer:
Postat av: donkey

Borde vara 32,8 gånger vinsten den gav annars blev du hustlad på ca 6000

2009-05-22 | 03:47:41
Postat av: eMMa

Vad roligt! Undrade just om ni hade vunnit något! Min kära pappa skvallrade nämligen att han sett er där ute! hihi puss!

Postat av: Sandra

Hahaha, det har du rätt i Donkey. My bad!



Jaså så din pappa var där Emma! Det missade jag! Men det kunde man väl nästan räknat ut :)

Snacka om att man hade röta! Var där 10 minuter och gick med bra vinst!! Hehe..

2009-05-22 | 19:41:23
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Sandra

Hahaha, det har du rätt i Donkey. My bad!



Jaså så din pappa var där Emma! Det missade jag! Men det kunde man väl nästan räknat ut :)

Snacka om att man hade röta! Var där 10 minuter och gick med bra vinst!! Hehe..

2009-05-22 | 19:41:42
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: eMMa

Ja han jobbar ju där ute fortfarande :) Det är tur man har koll på dig ;) haha Och gud vad kul med vinst, hade en annan behövt såhär innan lön! *skrattar'



Hoppas du får en jättebra helg gumman!!



pöss

2009-05-23 | 12:15:09
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback