Se flere på HITME.NO

Det är heeeelg(dag)!

2009-05-2012:23:14
Skrivet av Sandra Edlund

Det är kul o se i statestiken att antal sidvisningar är extremt mkt mer n vad det brukar vara. Jag gissar på att folk lyssnar extra många gånger på låten vi spelade in :) Det gör jag med.. hihi!

Fick höra igår att Roberts mamma tagit med sig CD skivan till sin salong där hon jobbar som hårfrisör och spelat den för sina arbetskollegor. Den ena efter den andra började gråta och det var t.o.m så att kunderna fällde tårar. Hahaha... Det är bra betyg! Verkar som den går hem hos även oberörda.

Idag är det helgdag! Vad knäppt det känns att vara ledig en dag mitt i veckan. Men det ska även bli skönt!
Idag ska vi få besök av 2 spekulanter till vår lägenhet. Eller ja, den ena har redan sagt att han vill ha den men det är en till som ska tycka till så vi får hoppas att hon gillar den också!

Sen ska vi fira birthday boy, lillebror Johan! Massa grattis till honom på hans dag!! :)

Annars vet jag inte vad som händer.... Det återstår o se! :)


Kommentarer:
Postat av: ann

Hoppas de gillar lägenheten!

Vi ska också ut på äventyr ikväll: Pubquiz på bishops! Vi hoppas förstås på stor seger ;-)

Postat av: Sandra

Nääää, vad kul! Det vill jag med gå på. Måste prata med Bobby :) Vore kul o ses där!

2009-05-20 | 14:30:43
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback