Se flere på HITME.NO

Beyonce Ericsson Globen 2009!!!

2009-05-1401:25:28
Skrivet av Sandra Edlund

Ooooooh My Gooooood! Säger jag bara!! Gooood Damn, kan man också säga!! Beyonce is the Shit! Alltså... jag menar... hon är G R Y M ! ! Vilken konsert! Så jäkla tokbra så det är knappt sant. Den där kvinnan imponerar verkligen. Sjunger som en gud, rör sig som en gudinna och kombinerar det sjuuuuukt bra! Jag förstår inte hur man klarar av att göra det så bra som hon gör, men det var verkligen i det extrema laget! 5 stjärnor av 5 möjliga får hon av mig! Helt klart!

________________________________________

Forts.

Hela dagen var sååå perfekt! Jag gjorde iordning mig, klädde upp mig med min egen designade klänning :) Väntade tills Baby kom hem från jobbet.

Sen bar det iväg. Vi stannade till i Strängnäs på en jättemysig liten restaurang som heter Adria. Aldrig varit där förutom men dit lär jag återkomma. Shit vad god mat!





Mätta o belåtna åkte vi vidare mot Ericsson Globen! Där var det mkt folk!! Jävlar i havet! Vi hade perfekta platser på rad 5 på läktaren.

Helt perfekt! Tack Baby! Det var verkligen en underbar kväll!!! Tusen tack!!

Här kommer bilder o filmklipp från konserten:











 


Kommentarer:
Postat av: tobys.se

Hon är grym! Såg hennes förra turné men missade tyvärr denna :(

Postat av: Sandra

Då vet du hur grym hon är! Shit, jag är sååå imponerad! Det var första gången jag såg henne live, men lär nog inte vara sista! :)

2009-05-14 | 12:28:58
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: osco

OMG! JAG VAR PÅ DEN KONSERTEN! Jag absolut älskar beyonce, de märker man på min blogg. kolla in den! :)

2009-07-19 | 14:52:15
URL: http://beyosco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback