Se flere på HITME.NO

En ovanlig kväll i Chaweng!

2009-03-2613:42:38
Skrivet av Sandra Edlund

Gårdagen blev inte alls som vi hade tänkt det! Tog oss in till Chaweng med en tukk-tukk och hann inte mer än stanna taxin förrän vi såg massa "shemales" stå rakt över gatan. Jag tog mig en starbucks och vi såg framför mig all shopping. Gick in på en tvärgata och helt plötsligt fick vi ombytta roller. Robert började pruta som faan och inhandlade massa saker. Jag hann inte ens se något jag gillade förrän han handlat både det ena och det andra. När vi sen skulle vidare för att kolla mer shopping så sprang vi på dessa "shemales" som självklart ville att vi skulle se deras Show!

De var sjukt roliga i sina glittriga förkläden och servitriserna såg fortfarande pojkiga ut med ett kvinnligt beteende. Men väl inne på klubben så var det massa damer överallt som man absolut inte kunnat se skillnad på om det var en man eller kvinna. Sjukt så kvinnliga de kan se ut!

Där slog vi oss ner och självklart var man tvungen at köpa en "skitdyr" (150 bath = ca 30 kr) öl eller drink. Sen började en 2 timmars lång show som vi inte riktigt väntat oss.






De var jätteduktiga och underhållande. Vi fick se allt från Christina Aguilera till Tina Turner!





Men självklart så skulle ju publiken vara med och underhålla! Vem tror ni får gå upp på scen, om inte ROBERT! Alltid!!!

Jag garvade så jag höll på o dööööö! Tror aldrig han kommer passa in som rollen "shemale" riktigt, även om han gjorde ett bra försök! Hahahaha! Så söt så! :)









Hahahahaa... det var sjukt kul! De klängde över Robert och försökte klämma både här och där! Hahahaha...



Vi gick därifrån med ett leende på läpparna och köpte oss en pannkaka innan vi tog en tukk-tukk tillbaka till Lamai igen! Får bli shopping för mig en annan dag! :)



Kommentarer:
Postat av: MaPa

Far:Nu har visat och hon gick!!! (skoja bara)

Mor: Måste jag ge någon kommentar? Det växer ju ut som tur är! Var det 4 veckor ni skulle vara där eller?

Mor igen: Spara gärna peruken du hade på showen som

förresten var kul att se, du har ju talanger.

Far: Ja det har han.



Hare nu så bra så får vi se vad som händer nästa gång!



Sawasdee krap/kha

2009-03-26 | 18:24:29
Postat av: johnny

så jävla rätt! hahaa! ni verkar ha de underbart där borta... tack för inviten! :) väl använd! kramar

2009-03-26 | 21:24:51
Postat av: Caroline

Ska ni vara på Kho Samui under hela eran resa eller ska ni åka någon annanstans sedan? Jag frågar för att vi är på g att boka en resa dit och funderar på om det är "för länge" att vara där i 2 veckor? Blir man uttråkad eller finns det att göra? Vi vill helst inte åka tillbaks t Karon där vi var sist, men kanske en vecka på Kho Samui och sedan en vecka på Kho Panghan? Har ni något hotell ni kan rekommendera? Det ni bor på ser jättefint ut, men ni kanske vet något annat som är billigare? Hoppas ni har de underbart:) Kram

Postat av: Sandra

PaMa: Ja, vi stannar gärna i 4 veckor! :) Ska se om det går att boka om! ;) Jag (Sandra) hoppas verkligen det växer ut!!! Vad hände med "min" lugg!! Vi ringer lite senare idag! Just nu är ni nog inte vakna.. hihi! KRAM på Er!



Johnny: Ja vi har det verkigen underbart! Så bra att inviten kom till användning :) KRAM



Caroline: Vi tänkte åka vidare til Koh Tao sen, alla pratar om att det ska vara så bra. Samtidigt så trvis vi jättebra här! Vi bor i Lamai som är den lite mindre staden jämfört mot Chaweng men här är stranden mkt finare och det tar bara 15 minuter att åka in till Chaweng med en tukk-tukk och kostar 100 bath (ca 20 kr) per person. Finns även mkt shopping och restauranger här med men större skala i Chaweng. Stranden är underbar då man kan gå långa promenader längs den med massa resaturanger och baren. Hotellet hittade vi av en slump förra året och bättre service och standard kan man nog inte få för den här pengen. Vi betalar 2000 bath då ingår frukost och rummet har ac, tv, dvd, hårtork, sköna sängar m.m. Finns även billigare för 1800 bath utan hårtork ;) Läget är det absolut bästa och jag tycker absolut ni ska bo här om ni åker hit! Det finns olika saker att göra och man kan åka över till koh pangang härifrån hur lätt som helst! Kolla in hotellet, sök på "lamai wanta" så kommer det upp!

Hoppas du fick lite svar! KRAM

2009-03-27 | 05:38:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Caroline

Tack för ditt utförliga svar, gumman:) Ser ju helt underbart ut på bilderna, blir såååå sugen på att åka nu! Vi har kollat på erat hotell på thailandsguiden också och sett fler bilder och det verkar super! Tyvärr har de precis höjt priset på våra flygbiljetter så vi får se, men vi kanske kommer iväg... Kramar hälsa din man från mig och Mathias!

2009-03-27 | 18:33:32
URL: http://carolinefranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback