Se flere på HITME.NO

Utdelning av Spotify invites!!!

2009-03-1413:12:14
Skrivet av Sandra Edlund

Då jag delar ut 10 st Spotify invites på http://blogg.ckrets.se vill jag självklart själv ha en.

Så för att få en, länkar jag nu dit med denna bild och skrivr några väl valda ord om Ckrets!



"Ckrets är verkligen ett bra alternaiv för dig som vill känna dig snygg, speciell och unik på stranden i sommar!! Jag använder deras produkter och tycker du borde göra det också!! :)"

Nu ska jag lägga in en länk hit på Ckrets bloggen... och voila så ä en invite min!

... 9 st kvar och det är först till kvarn som gäller :) Läs mer om Spotify på www.spotify.se!



Kommentarer:
Postat av: Magnus Mattson

Åhhh... Jag är studiotekniker och skulle verkligen behöva en invite.. Snälla =)

2009-04-04 | 21:28:21
Postat av: Magnus Mattson

[email protected]

2009-04-04 | 21:29:21
Postat av: Fredrik Sundin

Sitter i köket med min stora kärlek, å klurar på om det finnes ngra Invites kvar til oss. Trött på Youtube å mono ljud... Med tanke på att jag är musiker och my love är konstnärinna, jobbar vi hemmifrån med våra projekt. och då behöver vi inspirerande musik. Svaret "Spotify" Vi skulle skina som solar om det fanns någon kvar... Kärlek o kramar Fredrik o Amanda

2009-04-07 | 22:39:42
Postat av: Sara

Gratis spotify invites finns på http://www.gratisspotifyinvite.tk/ jag har hämtat 5 invites där.

2009-06-07 | 15:15:06

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback