Se flere på HITME.NO

Thailand dag 2

2009-03-2514:20:37
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter i handduk ute på terassen och har åmar mig över att det stramar på axlarna! Vet inte om jag kommer kunna sätta på mig några kläder eller om jag helt enkelt måste gå naken!
Vi ska ta en tukk-tukk in till grannstaden Chaweng snart. Se om vi hittar någon shopping och få oss en god bit mat!

 Gårdagen blev inte så lång. Vi tog oss en tur ute bland gatorna men insåg snart att vi inte orkade med de jobbiga påhopp vart man än gick. Utan sömn är man inte på det bästa humöret. Vi satte oss på ett mysigt stället och beställde in lite goda drinkar och delade på en pizza sen gick vi hem igen. Klockan var knappt 21.00 och det var nästan pinsamt att gå och lägga sen men vi var såååå trötta! Och det märktes. Vi vaknade 12 timmar senare och hade sovit som ett par stockar! En frukost på det och nu känns det som man kommit in i det Thailändska tidschemat!





                 Frukosten gillar oss lika mkt som vi gillar den...

Dagen har varit helt perfekt! Vi har både badat i havet och poolen. DET ÄR SÅ HIMLA SKÖNT!! Varmt o skönt, säger jag som annars är badkruka!

Men nånting hände idag som jag inte var speciellt nöjd över... och det är ingen mindre än Baby som fått be om ursäkt! Jag har det t.o.m inspelat. Ska se om jag får upp videoklippet här...

Wait!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback