Se flere på HITME.NO

Snart där!

2009-03-1715:54:49
Skrivet av Sandra Edlund

Jag är väldigt dålig på att uppdatera just nu...

Håller på för fullt med att göra klart med diverse saker innan vi åker till Thailand. Det är inte långt kvar nu :) Ska bli så himla skönt!!!!!!!
Men mest av allt ser jag fram emot den underbara frukosten som vi åt på hotellet förra året!



Detta ska bli en hälsoresa för mig... det ska simmas i polen varje morgon efter att jag sprungit 1 mil längs strandkanten, bara äta fruitplates och inte dricka en droppe alkohol!!......

.... hahahaha......

Jag önskar att det vore sant! Men jag befarar att det kommer förtäras en eller annan droppe alkohol, ätas spicy food, simma kan jag nog klämma in men springa... don't think so!

Ooooohhh.... 5 dagar kvar!! :)





Kommentarer:
Postat av: albiin

åh, bara färsk frukt .. gud vad gott :)

Postat av: Jonna

Den där frukttallriken känner jag allt igen ;-) Fan vad härligt för er! Hoppas du hinner blogga nåt däifrån också, jag tyckte det var så skönt på internetcaféerna med AC:n :-) Puss!

2009-03-17 | 18:49:11
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: Lotta

Underbart!

Men herregud, du behöver ju inteu så springa, du är ju så mager! Ta det lugnt och njut!

2009-03-17 | 20:35:30
Postat av: Sandra

Albiin: Ja färsk frukt utomland är verkligen något speciellt :)



Jonna: Jaaaa... visst längtar man tillbaka när man ser bilderna! Jag lär kunna blogga om hur vi har det därifrån, rummena hade ju så lyxigt med trådlöst internet och vi har med oss laptopen!



Lotta: Gumman... det där var ju ett år sen... mkt kan hända på ett år ;) Inte för att jag tror att jag är så mkt rundare nu men... Inte skadar det att vara hälsosam, DET är verkligen något jag saknar....



KRAM på Er!

2009-03-17 | 23:00:21
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback