Se flere på HITME.NO

Lördag förmiddag-eftermiddag.

2009-03-0121:39:01
Skrivet av Sandra Edlund

Jag sov som en stock natten till lördagen också... Nu börjar det bli svårt att ställa tillbaka dygnet ordentligt! Men efter att jag vaknade tog jag och Baby oss en sväng ner till stan där det just hade varit manifestation mot Våldet som varit i Eskilstuna den senaste tiden. Hade gärna varit där om jag inte sovit hela morgonen, Babys föräldrar var där och ville träffas över en bit mat på stan sen så de berättade om det! Hade varit maaassa folk där och stött Statt Hotell.

Vi träffades och gick till Waneys Coffee för att äta lite och det var helt smockat därinne men vi fick lyckligtvis en plats och när vi sitter där och äter så kommer helt plötsligt den misstänkte 37-åringen som suttit anhållen för mordbranden in genom dörrarna!! Snacka om att det blev en tystnads chock för oss som visste vem han var!

Jag plockade fram mobilen och WAPade mig fram till ekurirens hemsida för att läsa vad som hänt. Där stod det att han var släppt då bevisen inte räckte till för att häkta honom! Så nu är vi på ruta 1 igen...

Tog några bilder på det utbrända hotellet när jag åkte förbi i bilen... Ser så spöklikt ut! Nästan läskigt hur man ser in där det hänger kristalllampor i taket....



När klockan närmade sig 15.00 så var det dags att bege mig hemåt då Frida skulle dyka upp snart tillsammans med hennes dotter. Var så himla kul o träffa henne igen och kändes helt sjukt annorlunda då hon helt plötsligt stod där med ett litet småbarn i armarna. Helt andra förutsättningar mot tidigare då vi träffats! :)
Men de var verkligen jättesöta båda två. Otroligt söt dotter med massa hår på huvudet :) Tog massa bilder men inga som jag kan visa då de inte gått ut med bilderna till pressen i Finland än.

Hon var kvar tills jag var tvungen att bege mig mot Hedemora för vårt Hardrock Hallelujah gigg! Skriver ett inlägg om den upplevelsen sen... just nu så ska jag bara dra mig i soffan med massa glass, grädde och chokladsås :)

I'll be back! :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback