Se flere på HITME.NO

Sommar sommar sommar :)

2009-06-2722:06:54
Skrivet av Sandra Edlund

Vilka underbara dagar det har varit! Förutom att man måste matcha in en jävla massa packning någonstans i detta underbara väder. Mindre kul men det leder till något gott! Nu är det riktigt nära :)

Igår begav jag mig ut till beachen efter att jag äntligen fått ihop en egen bikini till mig själv. Har inte direkt haft tid till att göra mig en egen bikini och samtidigt så vägrar jag gå i nån "annans" bikini då jag faktiskt äger ett eget bikinimärke. Skulle kännas väldigt konstigt. Bilder på hur bikinin blev kan ni se på Ckrets bloggen :)

Tog mig ut till Sundbyholm där jag slog mig ner tillsammans med en ny vänskap :) Ett par riktigt goa tjejer och trevligt hade vi det i solen som stekte oss! Men det blev inte speciellt långvarigt då det var Sverige match i fotboll som vi alla ville se. Så det begavs hemåt för att fixa till oss och sen se matchen ihop.



           Karin och Sofia glada i vågen under fotbollsmatchen... 

        ... tills Sverige missade sista straffen!!!! FY FAAN! Smärta!

Men vi tröstade oss med lite god mat ute på Grappas uteserverring och lite vin till det. Hade en jättetrevlig kväll med dessa tjejer! Verkligen supergoa! :) Något jag gärna gör om flera gånger!

Kvällen blev lång men dagen efter skulle vi vara pigga och fräscha för då var det bokat lyxbehandling på "Spakällan"
Tidig morgon cyklade vi ner och unnade oss härlig massage och relaxing i deras bubbelpool!






En helt underbar start på dagen! På hemvägen tog vi oss en brunch och sen vidare hem för att packa lite! Mindre kul o känna sig instängd o behöva packa när det solen sken så härligt utanför... så efter ett tag begav vi oss ut till Sundbyholm där vi blev upphämtade av Baby kompis Daniel som kom med deras båt! Körde ut på en ö där vi njöt av solen!



                                         här lämnar vi fastlandet



                   Daniel badar med hans supersöta son, Jason! :)



                               Baby sträcker på sig i solen :)

Efter vår utflykt åkte vi och grillade hos familjen Peterzons! Kan det bli mer somrigt än såhär! :) Precis som det ska vara!! Men tyvärr var vi tvugna att avsluta denna härliga kväll med att åka hem o packa IGEN!! :(

... och än är vi inte klara... men jag börjar se ett slut på detta packande! YEEEEEES!


Kommentarer:
Postat av: Karin

Tack för en kanon dag/kväll i fredags!!! Måste vi göra om snart! Säg till om det behövs hjälp med flytten..jag är ganska stark ;0)

2009-06-28 | 08:40:08
Postat av: Sandra

Ja det måste vi Karin! Det var supertrevligt! Surt att det blivit så mkt med packning de här dagarna när man hellre hittat på massa kul! Men snart så är det klart och då får du komma ut o hälsa på...!! Det är nästan ett måste :)

Flytthjälp är alltid välkommet! Imorgon får vi nycklarna till huset och så kör vi lass både måndag och tisdag! :)

Postat av: eMMa

När kommer en uppdatering?? haha Jag vill ju veta hur flytten gått och se mer bilder på hur ni har det!! :) Tack för det fina MMSet... frågan är om man vågar se resten av huset ;) pöss

2009-07-05 | 16:58:09
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Frida S

Sandra! Har planer på etuna på onsdag. Läs medelande på FB. Kram

2009-07-05 | 17:17:49
Postat av: Sandra

Emma: Uppdatering med bilder kommer snart, förhoppningsvis! Det är full fart här hemma och inget internet har vi än så länge. Men det kommer! I promise!! :) KRAM



Frida: Såg ditt mail precis! Har svarat! Vad kul att du kommer förbi! Hör av dig så styr vi upp detaljerna!! :) KRAM

2009-07-05 | 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback