Se flere på HITME.NO

Slut på fria kommentarer!

2009-06-0815:40:54
Skrivet av Sandra Edlund

Vad tröttsamt det är när folk blir pippi på att skriva elaka kommentarer.

Alla får ha åsikter och tycka saker men när det kommer till personangrepp så kan man undra vem det är som ligger bakom kommentarerna eftersom man antagligen känner mig då..!?!

Det är så lätt att gömma sig bakom en skärm och skriva ner saker man aldrig säger i verkliga livet. Påstå inte att du aldrig varit där!
Vare sig det är positiva eller negativa saker så är det alltid lite enklare när du inte har personen i fråga framför dig!

Jag säger aldrig att jag är perfekt! Påstår inte att ni ska tycka det heller!

Jag vet att man får vara beredd på den här skiten när man ska vara officiell i vissa sammanhang. Men friheten att kunna skriva skit på min blogg är härmed borta!

Tyck gärna att jag ser ut som ett anorexiafall, att jag ÄR white trash eller har en usel engelska!
Men härdanefter kan ni lika gärna maila mig framöver!!!!!!!!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hmm typisk svensk avundsjuka!



Idioter hela bunten..

Kram SAndra

2009-06-08 | 18:01:06
Postat av: Christian

Tja, håller med! personer tar och passar på när de kan gömma sig bakom skärmen, för face to face blir de handlingförlamade elle vad man ska säga..! Så de borde ta och avhjälpa deras egna problem för och främst! Men igentligen va det inte det jag skulle kommentera, men var tvungen att lägga en synpunkt där :) Var du Gridgirl på Ullevi lördagen 30 maj i år? Ni va i så fall duktiga!:) va där och kika på speedway, bor i göteborg. Riktigt söta gridgirls! Ha det grymt! fin blogg..kollar i olika bloggar ibland..så hitta denna!:) Mvh: Christian

2009-06-08 | 23:33:18
Postat av: Karin

Ta inte åt dig Sandra! Flörstår att det är svårt att låta bli men kom ihåg vad du har i ditt liv istället o glöm de där patetiska människorna. Du är jätte fin och det kan ingen dum kommentar ta bort!

2009-06-09 | 06:17:06
Postat av: Sandra

Sandra: Kan inte annat än att hålla med! :)



Christian: Ja det stämmer bra att jag vat gridgirl i Göteborg i år. Har varit det sen 5 år tillbaka så har du sett speedway flera år så har jag varit med då med :) Det var en otroligt trevlig kväll med fint väder! Då är speedway som bäst! :)



Karin: Vad snäll du är Karin! Jag vet att man inte borde bry sig och att man får skylla sig själv lite, men som du säger, ibland är det svårt. Är lättare att skaka av sig det ibland och svårare ibland. Just nu orkar jag inte med dessa kommentarer!

Men dina ord värmde verkligen :) Vi är alldeles för dåliga att ge positiv kritik till varandra...







Postat av: Mamsen

Du är BÄST!!!!! tycker iallafall jag... KRAM Mamma

2009-06-09 | 17:07:00
Postat av: Rodge

Håller med, och du gör rätt.



Måste flanka in några rader om dessa konstiga personer. Kanske är de dåliga människor, avundsjuka (som sagt) o människor utan egna intressen o vettiga sysselsättningar som borde ta dem framåt i livet. Som istället verkar drivas av att få synas med negativa o idiotiska angrepp i alla tänkbara mediaformer, de är för mig ett mysterium. Att ha som hobby eller ännu värre, yrke, att hela tiden leta något eller någon att racka ner på... Bloggar, tidningsspalter, fotbollsfruar o allt vad de heter. Hur kan man vilja växa själv på andras bekostnad, hur kan man må bra själv då? Veta att ens "framgång" bygger på andras undergång (ibland iaf). Är för mig ett mysterium hur sådana människor är funtade...



Hur som, du är stark, har dina mål, kämpar med framgång och är bäst!! :)



Go Girl !! :)



// Rodge

2009-06-09 | 22:43:07
URL: http://www.rogersundberg.com
Postat av: Sandra

Tack mamma och Roger!



Jag kämpar och hoppas att det leder till något gott i slutänden :)

2009-06-10 | 00:16:02
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Christian

Jaha! :) kul! Ja då måste du ha varit där då! :) Grymt söt gridgirl! Tja tja!

2009-06-10 | 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback