Se flere på HITME.NO

Praktiska Gymnasiet i Västerås!

2009-06-0413:15:38
Skrivet av Sandra Edlund

I dessa hektiska dagar så blev jag påminnd om att jag bokat in en heldag på det Praktiska Gymnasiet i Västerås där jag skulle få behandlingar hela dagen och bara rå om mig själv.

Kunde nog inte komma mer lägligt! :)

Eleverna i årskull 3 tar snart studenten och det här var deras sista dag då de har salongen öppen för kunder.






Klockan 13.00 var det inbokat en helkropps skrubb för mig i relaxrummet där söta Ailina tog hand om mig. Efter den härliga skrubben väntade några minuter i deras härliga stora bubbelpool! Där fick jag koppla av lite samtidigt som jag blev uppassad med något o dricka om jag önskade.



Efter denna härliga avkoppling så väntade en halvkroppsmassage! Det var helt obeskrivligt skönt att bara ligga och bli masserad. Inte ofta man göra det, förutom när man är i Thailand då.. och det är inte alls samma sak.

Efter att jag blivit masserad väntade lite ansiktsvård. Visade sig att de använder samma produkter som jag har hemma, nämigen excuviance, så jag njöt av deras härliga produkter och masker och den härliga ansiktsmassagen hon gav mig!

Finns det något bättre än det?



Efter ansiktsvården väntade fotvård och lyxmanikyr!



Heeeelt underbart att få lite kärlek om mina fötter. Händer alldeles för sällan i motsvarande på hur mkt man påfrestar de med högklackade skor och annat!

Fötterna blev inpackade och fick sitta med värmestrumpor samt att hon filade och fixade naglar och avslutade med massage. Underbart!

Likadant med lyxmanikyren. Händerna blev inpackade och sen filade hon och tog hand om mina naglar.



Det var en helt underbar dag och tjejerna var superduktiga!! Så tråkigt att det var deras sista dag där man kunde komma och ta behandlingar då jag gärna skulle komma tillbaka igen snart!

Men till hösten lär jag åka tillbaka när deras sommarlov är över och se om de nya 3:orna är lika duktiga :)

De har en egen blogg som ni självklart måste kolla in! www.stylisterna.blogg.se

Tusen tack till Sophia som bokade in mig till detta! Det var verkligen vad jag behövde!! :)


Kommentarer:
Postat av: Anonym

åh jösses vad lyxigt =)

Postat av: Sandra

Javisst!! :) Riktigt najs var det!!

2009-06-05 | 04:02:25
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Sophia

Välkommen åter! :-)

Prislistan är lika bra som behandlingarna! ;-)

2009-06-05 | 22:57:31
URL: http://stylisterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback