Se flere på HITME.NO

Nattbabbel....

2009-06-2402:19:05
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter och slösurfar lite och hamnade på min egna blogg. Jag gillar nämligen att gå tillbaka och titta vad som hände i mitt liv för ugnefär ett år sen och även längre tillbaka än så...

Läser om diverse olika fester hit och dit och hur jag roar mig och blir nästan lite avundsjuk på mig själv just nu. Inte för att jag inte har roligt idag, utan för att jag har alldeles för många MÅSTEN i mitt liv som hänger över mig hela tiden just nu. Hur jag än roar mig idag så ligger alla dessa MÅSTEN i mitt bakhuvud och ibland så kan man inte riktigt slappna av pga det. Kan vara för att det varit extremt intensivt en tid tillbaka och fortfarande har jag saker som MÅSTE göras.

Sen att vi flyttar i samma veva, köpt hus och har massor med saker som ska fixas i samband med detta kan vara en bov i det hela. Vet inte vad jag skulle göra utan min älskade i detta läge. Han lastar av mig med massor av MÅSTEN som tillhör oss och flytten (huset) Vet inte om jag tackar dig tillräckligt för det älskling! Men du helt underbar på alla sätt!

Men jag antar att det är såhär att vara egen företagare. I mitt huvud går tankar hela tiden till hur jag vill göra saker och har massa funderingar och googlar säkert minst 3 saker om dagen för att få klarhet i saker och ting. Idag har jag tex googlat orden "klädagent" "industrisymaskin" "klädfabrik"

När tar man egentligen semester från sitt egna företag? Aldrig har jag förstått nu, finns inget som heter 7-16 jobb eller lunchraster. Det enda som existerar i din värld är självdisciplin!

Samtidigt som det kan låta hårt så älskar jag det samtidigt. Jag skulle inte engagera mig så mkt om jag inte brann för det och det gör jag verkligen. Önskar bara att jag kunde ha lite mer tid för saker o ting...

Fick kommentaren "Sandra, önskar du att dygnet hade 40 timmar?" i lördags.....

OM jag önskar! ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback