Se flere på HITME.NO

Hjälp med bokföring...

2009-06-1111:58:43
Skrivet av Sandra Edlund

Då jag öppnade ytterdörren igår och såg att min bokföring stod där fick jag helt plötligt ett problem på nacken!

Är just nu i stort behov av någon som kan hjälpa mig med min bokföring! Jag har ingen aning om hur detta funkar men förstår att det finns folk för detta!?



Annars vet jag inte vad jag gör, känns ju jättetråkigt att behöva lägga ner min enskilda firma nu när det äntligen börjar hända saker...

Så jag hoppas att någon därute som läser min blogg kan hjälpa mig eller vet någon som kan hjälpa mig! Är otroligt tacksam för alla tips!!

Det går bra att kontakta mig på [email protected]


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Bokföringen utanför dörren ? Ska man skratta eller gråta? Jag väljer att skratta. Hur gammal var din "revisor"? Moget?.....Nä inte precis En del har svårt att växa upp. Hoppas det löser sej. Annars får väl jag ta fram miniräknaren nu var jag väl kul?

2009-06-11 | 16:24:02
Postat av: Mamsen

Hoppas det löser sej! Mamma

2009-06-12 | 23:01:44
Postat av: Patricia Johannesson

Bokföring är enkelt gå till <a href="www.bokforingenonline.se">bokföringsprogram</a> för att få hjälp att hitta rätt program!

2010-05-30 | 10:46:09
Postat av: Anna

Finns mkt hjälp att få på nätet, att anlita någon kan ju kosta en del om man inte har några jätteinkomster.


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback