Se flere på HITME.NO

Eskilstuna 350 år!

2009-06-0513:10:48
Skrivet av Sandra Edlund

Det är så trist att vädret suger när det är fest i stan!! Eskilstuna firar 350 år och med det är det massa ståhej överallt!

www.eskilstuns350.se

Babys bror spelar ikväll på fristadstorget och vi ALLA ska dit och titta! Man kan tro att vi ska ha stor fest här hemma inför det men så är det inte... nämligen så att MAMMA drog igång en stor grillfest inför detta och där alla är välkomna!
Sa jag att min mamma älskar hårdrock!!?? ;)

Det ska bli riktigt kul! Länge sen jag var med och festade här hemma. Förövrigt är det sällan jag festar överhuvudtaget. Helgerna består mkt av jobb och då vill jag inte vara full på scenen. Blir bara vatten då! Men ikväll ska jag nog ta mig en rejäl en... kanske! Finns inge tråkigare än att vara bakis...

Hur är det med mina kära utbölingar som flytt stan.. någon som är hemma till helgens festligheter?? Emma, Nina, Malin? Hör av er i så fall... :)


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Var är du? Behöver HJÄLP!!!. Det kommer mer o mer folk. Känner vi alla dom här? Men kul ska det bli.

2009-06-05 | 13:30:35
Postat av: Mamsen

Jädrar va kul det blev.......tycker jag iallafall nu gör jag natter... Hörs!!!

2009-06-06 | 02:28:49
Postat av: eMMa

Tyvärr hade jag fullt upp i storstan denna helg så det blev inget besök hemma i tuna :( Men jag hoppas ni hade superkul!!! Väntar med spänning på ett inlägg :) puss

Postat av: Sandra

Mamma: Det var jättekul i fredags tycker jag! Superlyckad fest! Det gjorde ni bra! :)



Emma: Ja, såg att du hade fullt upp i din blogg :) Inte helt fel det heller men hade varit kul om du var hemma... Får ta o ses snart! :)

Förresten jag har lagt upp din blogg som länk :)



KRAM

2009-06-09 | 11:56:20
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback