Se flere på HITME.NO

Ännu en dag...

2009-07-1518:05:30
Skrivet av Sandra Edlund

Det blir ett jäkla tjat om huset känner jag just nu men det är lätt att det blir så när man är så himla nöjd och glad över att bo här ute! :)

Det är synd bara att tiden går så fort, finns så mkt man vill hinna med som man inte hinner och så vips så måste man åka och jobba igen!
Men som tur är finns det en dag efter idag också :)

Idag fick vi besök av Karin och hennes blivande man Henrik som idag skrev på kontrakt då de köpt tomt härute i Borsökna! Bara några meter ifrån vårt hus!! GRATTIS GUMMAN! Ni kommer få det så bra härute! :) Kul att ni valde att bosätta ert hus här!
Så de kom över med härligt fikabröd (2 sek efter att jag skrev mitt sista inlägg om sockerberoende) *skratt*

Vi visade runt de huset och sen gick vi ner med deras Rottweiler till vattnet så han fick simma lite! Gick till en lite mindre brygga där man får vara ifred. Han älskar tydligen vatten och kommer nog trivas som fisken här i Borsökna :)







Påvägen ner såg vi att vi hade besök ute på gatan....



Såg så söt ut när den gick runt där helt orädd för alla bilar som kom åkandes...

Annars så har vi träffat på lite grannar här i området, vilket visade sig vara bekanta till Robban. Världen är bra liten ;)
De verkar jättetrevliga och vi ser fram emot kräftskivan som området anordnat i augusti! :) Var tydligen en hit förra året!

Det är knappt man vill åka härifrån men vi tog oss faktiskt en tur in till civilisationen idag så jag fick mig lite shopping. Behövde köpte lite nytt att ha på mig då jag inte hittar mina kläder än så länge. Men nästa vecka ska tapetseringen göras i mitt dressingroom så då kanske jag äntligen får lite ordning och reda på kläderna! :)

Men nu måste jag gå och göra lite nytta! Varje minut är viktig :)



Kommentarer:
Postat av: Blom

nu när du bor i Borsökna ska du veta att badplatsen där ni va med hunden heter Piraten :) där va man ofta som liten

2009-07-17 | 02:01:39
Postat av: Sandra

Jasooooo där ser man! :) Vad roligt att det fanns ett namn på den. Det ska jag använda mig av :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback