Se flere på HITME.NO

Sol, vind och vatten...

2009-07-2116:14:58
Skrivet av Sandra Edlund

Vad tråkigt det är med så växlande väder. Igår var det fint, blåste lite väl mkt men gick ändå att sitta ute och njuta av solen. Idag öppnar sig himlen titt som tätt och det är bara att hålla sig inomhus.

Men Baby är envis ändå. Han trotsar regnet och står ute och jobbar med ett litet staket vi ska ha upp på altanen. Hans pappa är så snäll och är här och hjälper till också! De är så duktiga!!



Själv så tillbringar jag tiden inne i mitt syrum istället. Jobbar med lite beställningar och håller även på att göra en bikini till mig själv :)

La just upp en bild på det på Ckrets Bloggen för Er som vill se! :) Ingen höjdar kvalite på bild tyvärr. Tror det är dags att boka in en ordentlig fotografering snart så produkterna kommer till sin rätt!

Har även så jag kan roa mig med vovve här hemma då vi kidnappat en av mammas ögonstenar! :) Hämtade henne igår så igår kväll tog vi oss en trevlig promenad i området!



                                            Hon är ju så söt :)

        Nej nu ska jag gå ut och titta hur det går för grabbarna! :)


Kommentarer:
Postat av: Annica

Skönt att se en bild på "stenen" så jag vet att hon är i livet.

//matte



2009-07-21 | 16:53:29
Postat av: eMMa

Vilken monstergrill ni har! :) Jag kommer och grillar lite den 15 augusti! Jippiiiee! puss


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback