Se flere på HITME.NO

Mission Dressingroom!

2009-07-2912:45:40
Skrivet av Sandra Edlund

Mitt mission att få klart mitt dressingroom börjar ta form :)

Så här såg det ut när jag började:



Det var förra ägarnas pojkrum. Blått och en jättebård med drakar på. Kändes inte så hett att ha kvar det ;)

Utan jag bestämde mig för att tapetsera en fondvägg och måla resten vitt!

Så här blev det:



Vilken skillnad va!? Som ett helt nytt rum. Känns mkt större och fräschare!

Nu var det ju inte så att jag tapetserade fondväggen utan jag fick så snällt hjälp av Daniel som var superduktig på att sätta upp denna mönster tapet! Stort tack till honom!! :)

In progress:



                                              ...Första på plats...



                                                ..Daniel in action..



                                                    ...Snart klart..



                                                ...KLAAAART...

Jag bara älskar denna fondvägg! Så snygg och elegant! Perfekt för mitt dressingroom :)

Jag målade klart medans hans tapetserade så nu är det bara garderoben som ska upp och sen kan jag äntligen börja använda rummet!!!

Men det är inte det enda jag har målat den sista tiden. Har blivit mkt målarfärg över hela mig då jag även målat det underbara staketet som de satte upp här i veckan:







Blev jättebra när det var färdigmålat! :)



Lyser så snyggt upp på nätterna också med våra spottar i altanen. Får ta en bild på det sen!


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Kanon!!!! Blir roligt för mormor att fira sin födelsedag ute på altan snyggt jobbat!

2009-07-29 | 16:33:52
Postat av: Karin

Blir jätte fint gumman! Såå avundsjuk! Kram

2009-07-30 | 16:53:13
Postat av: Sandra

Mamma: Javisst! Bara vädret som måste hålla i sig så det får vi hoppas på inför nästa vecka! :)



Karin: Äntligen ska jag få ordning därinne :) Jag hoppas det blir lika bra som jag ser det i mitt huvud!! Du får se nästa gång du är här, om inte på bloggen! :)

Postat av: Big Cheese

Har du inga fler bilder på Daniel?



Söt han är....

2009-07-30 | 20:24:23
Postat av: Sandra

HaHha! Nej, tyvärr Big Cheese så har jag inga fler bilder på honom just i detta sammanhang. Men han lär nog dyka upp fler gånger här i bloggen om du håller utkik ;)

2009-07-30 | 22:55:10
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Big Cheese

Ok Ok!

Tack för snabbt svar! uppskattas verkligen!



Men då avvaktar jag och slänger ett öga då och då.

Daniel 4-ever



Tack igen!

2009-07-31 | 12:03:50
Postat av: josefin

va fint det blev...se till att få dit garderoberna nu så man slipper vara nyfiken på hur det kommer se ut!

2009-07-31 | 16:35:39
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Big Cheese: Hahaha... jag håller med! Daniel 4-ever!



Josefin: Garderoberna är på plats men har än så länge inte kommit i ordning där inne. Kommer upp bilder så fort jag är klar :)

2009-08-01 | 11:45:02
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback