Se flere på HITME.NO

Fix o don!

2009-07-2121:37:06
Skrivet av Sandra Edlund

Grabbarna jobbade på bra hela dagen för att kunna se ett resultat! Blev riktigt bra! Gillar verkligen dessa liggande ribbor som staket. Men vi vill inte skymma för mkt ner mot sjön så det fick bli låga ribbor där. Gnistrar verkligen fint om sjön när solen ligger på och det vill man ju gärna se :)



Medans grabbarna hållt på utomhus så har jag varit iväg och shoppat lite inredning till vårt duschrum på övervåningen. Färgerna där blir vitt, svart och rosa :)

Har målat möblerna tidigare från bok till svart som jag är riktigt nöjd med! Passade jättefint in!



Nu kan vi trivs vi bra i duschrummet, men än är det inte riktigt klart. Har lite större planer som kommer senare!

Imorgon hoppas jag på fint väder. Då ska jag ta och måla staketet på än gång! Det ska bli vitt! :)


Men nu blir det en film och mys....




Kommentarer:
Postat av: Annica

NICE!!!

2009-07-22 | 00:02:07
Postat av: Sandra

Såå fint det blir hemma..

Super kram Sandra..

Ses snart hoppas jag:)

2009-07-25 | 10:47:07
Postat av: Sandra

Ja! Visst blir det bra, så kul o hålla på o inreda :) Hoppas du har vägarna förbi snart! Kram

Postat av: Ella S

Snyggt!

I dag e jag äntligen Ledig från huset! :-)

2009-07-26 | 12:30:00
URL: http://ellasweb.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ser jättefint ut!! :)

2009-07-28 | 00:53:42
URL: http://metrobloggen.se/SandraAsp

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback