Se flere på HITME.NO

Virrpanna Sandra!

2009-01-2121:37:15
Skrivet av Sandra Edlund

Ibland är jag bra snurrig... och väldigt ofta så går tiden alldeles för fort!

Sitter och äter när min kära Baby säger något i stil med att

- blablabla bla....idag när det är onsdag... blablablabla...

Jag:
- Onsdag! Hahahaa... älskling det är tisdag idag *fniss*

Baby:
- Ehhh... godmorgon Sandra, det är onsdag, inte tisdag!

Jag:
- Hahaha... du är rolig du! Onsdag? Vart tog då tisdagen vägen!? Nej, onsdag är imorgon, då ska ju jag jobba!

Baby:
- Ledsen att behöva säga detta, men då ska du jobba i natt.

Jag:
- Nää... det kan väl inte vara onsdag. Eller..?

*springer ut och kollar i almenackan*

Jag:
- Vad är det för dag idag!?!? Hahaha.. just ja, det var det jag skulle ta reda på. Vad är det för datum då?

- 21 januari....

- Näää.. säker på att det inte är 20:e? Vart är mobilen?

Vid det här laget börjar jag tveka på min säkerthet. Kan det verkligen vara onsdag!?

Jag erkänner:
- Det onsdag den 21:a januari! *Gapar som en fågelholk*
- Jag skaaa jobba inatt! Shiiiiit.....

Det var tur jag kom på det, hade blivit lite tokigt annars. Men likabra var väl det, för då kan jag gå på toaletten. YES! Nämligen så att nu har vi fått en ny toalett på plats men den går än inte att använda om man är tjej eller behöver göra Nr. 2! För den är fastlimmad istället för fastskruvad och limmet torkar inte förrän troligtvis på fredag!

Det underbara livet rullar vidare....


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback