Se flere på HITME.NO

Lager 157!

2009-01-2120:58:11
Skrivet av Sandra Edlund

Visst är det tråkigt när jeansen blir uttöjda eller helt enkelt förstora! Jag har iaf det problemet jämt jämt jämt! Har så länge jag kan minnas sytt om mina byxor, gång på gång på gång... och inte tror jag att det är för att jag hela tiden går ner i vikt. Utan jag tror mer byxorna töjer sig hela tiden.

Så imorse när jag gick upp och ville ha mina svarta jeans jag inte användt på ett tag så kände jag att nu var det dags att sy om de igen! För andra gången! Sagt o gjort. Tog inte mer än 10 minuter. Ibland är jag lite wild n' crazy och chansar på hur mkt jag behöver sy in. Ibland blir det bra, ibland får man göra om och göra dubbelt jobb....

Idag gick det bra! Inget går upp mot att sätta på sig ett par nyinsydda jeans :)

The result:



                                         .......Framifrån......



                                               .......Bakifrån.......

Tyvärr har jag inga förebilder, men ni kan tänka er detta fast att de är mkt pösigare... No Good!

Efter att jag var nöjd med mina byxor tog jag mig iväg till Hälleforsnäs för att besöka outlet butiken "lager 157"



                ......en pastasallad till lunch för fröken + en latte.......

Inte varit där sen det öppnade och såg fram fram emot en riktig billig shopping... och det blev det vill jag lova! Hitta lite smått o gott. Bland annat så köpte jag en WESC jacka som kostade 1200 kr för 200 kr!! Tycker jag var jävligt bra rabatt!!

Sammanlagt handlade jag kläder för ett värde av 2150 kr och betalade 750 kr! Yeeees!

En mkt nöjd Sandra åkte därifrån med stor kasse kläder, in till Eskilstuna Centrum och fortsatte utöka min shoppingkasse med saker jag inte kan prata om här....

Min käre mor fyller nämligen 50 år nästa helg och inför det måste det fixat o grejas! Hehe... :)

Det ska kännas när man fyller 50! Eller vad säger ni.. ;) Mooohahaha!


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

INGA ÖVERASKNINGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU VET VAD JAG TYCKER OM SÅN`T.

2009-01-22 | 03:24:18
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin och tipsa gärna andra om mig.

Postat av: SB

Hei:)

Er du naturlig slank?

:) Du har kjempe fin kropp...

2009-01-22 | 21:58:54
Postat av: Sandra

Hatar Ginas jeans.. ha samma och det är som om man har köpt förstora byxor eter man har använt dom ett tag.. jag tror inte heller att jag går ner i vikt varje vecka...

Försökte byta dom mot en mindre strl.. så man typ knappt får dom på sig.. för då lär de väll passa efter en stunds användning.. men de hade inte kvar byxorna i sortimentet... Undra varför??! HA HA

S

2009-01-23 | 16:14:06
Postat av: Sandra

SB: Ja, jag är naturligt slank... vad det nu menas. Jag har inte fettsugit mig iaf :) Tack för komplimangen...



Sandra: Jag vet vad du menar med Gina Tricot jeans, har sytt in de ett flertal gånger också. Men detta är inte från Gina Tricot. Ett par liknande från Vero Moda :)

2009-01-23 | 23:08:05
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback