Se flere på HITME.NO

Nedstämd Sandra...

2009-01-2514:06:17
Skrivet av Sandra Edlund

Jag känner mig så nere... precis som att det skulle hänt något ledsamt! Vet inte om det är "menshormoner" som spökar i min kropp. Känns inge kul iaf...

Likadant kändes det igår och det var väldigt svårt att vända det till att få lite "GO" i mig, ännu svårare när det var otroligt dåligt med folk. Det blev en väldigt speciell kväll igår.

Ett gäng hade företagsfest och satt och käkade när vi soundcheckade, vilket snabbt tröttnade när det inte hände något och klockan var 22.00 så vi fick frågan om vi kunde köra showen en extra gång för de. Snälla som vi är så ställde vi självklart upp! De uppskattade det så pass att vi fick köra fler nummer. Blev sammanlagt 3 olika nr innan vi fick köra första showen igen när nytt folk kommit! Snacka om att de fick valuta för pengarna :)

Men det var jättekul, hade som sagt väldigt svårt att komma igång bara. Ännu jobbigare är det att småsnacka o vara trevlig när man egentligen bara vill vika sig för att det värker.

Men det roliga var att ett gäng som var där, var ett band som brukar spela där och de kan man ju tänka sig gärna vill såga sånna som oss som sjunger med bakgrundsmusik istället för ett riktigt band bakom oss. Men till vår positiva överraskning var de helt lyriska över vår energi, sång och över vårt framträdande överlag! De erbjöd sig t.o.m. att spela bakom oss för de tyckte det var så bra!!
Det är skönt o höra av musikfolk iaf! Lite komplimanger behöver man alltid!!



Tyvärr så glömde jag min kamera och så dog ju självklart min mobil när jag kom fram så inte en enda bild har jag!

Får se om Ella kan dela med sig av några bilder från hennes kamera sen ;)


Kommentarer:
Postat av: Ella

Ska bara hitta kamerasladden först! :-)

Postat av: cia

Gumman då.. hoppas du mår bättre. Jag tror Thailand kan göra susen =)

Det är varmt och skönt men en j..la massa mygg.

Kram

2009-01-26 | 12:26:35
Postat av: Sandra

Jo nu börjar äntligen den fruktansvärda mensvärken lägga sig och man kan vara lite gladare.



Fast jag längtar sjukt mkt till Thailand. Lite värme kommer göra oss gott :) Vi får ta o träffas upp när du är hemma så du får berätta hur du haft det! KRAM

2009-01-26 | 19:08:52
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback