Se flere på HITME.NO

i.d make up!

2009-01-0900:00:44
Skrivet av Sandra Edlund

Det är många som kommenterat under mitt inlägg om i.d make up och alla kommentarer är bara positiva! Att jag t.o.m testat i.d make up när jag var i Nice på en fotoresa för några år sen kom jag inte ihåg. Att jag inte fastnade för det då är konstigt...

Men i alla fall... Äntligen idag så har jag köpt mig ett start kit! Salongen jag skulle köpa det hos har haft julstängt men nu så fick jag tag i det.



I det lilla paketet får man även med en liten DVD skiva som jag tvingade Baby att sitta o titta på tillsammans med mig :) Inte nog med det... han blev även första provdocka för att testa produkterna! Hihihi..



                                            ......utan i.d make up......



.                                          ....med i.d make up.....


Vilken skillnad va!? Och för att inte prata om vilken snygging ;) Hehe... ;)



Jättenöjd och ser fram emot att testa detta på mig själv också! Men hela nöjet var att få sminka Baby!



Kommentarer:
Postat av: Julia

hahahaha akta dig så han inte kommer och snor ditt smink när du inte ser det nu ;)



Ah men det va väll ett schysts pris? :) Hur är det med boende och så då? Vilka åker ni med?

Postat av: sandra

Jaa.. i smyg kanske han är där o nallar, inte kommer han erkänna att det var bra iaf! :)



Jo det är väl ett OK pris. Endast flyg är det då så vi bokar hotell själva. Så vi kan resa runt lite! Ska bli så skönt! :)

2009-01-09 | 01:23:07
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: sandra

Just ja, fritidsresor är det vi åker med. Orginalpriset ligger på 16 000 kr för flygresa för 2 personer.

2009-01-09 | 01:24:08
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken salong köpte du id på? vill ha hjälp med färg osv!

2009-01-09 | 11:49:27
Postat av: sandra

"Hälsostudion" på ruddamsgatan, vid sveaplan.

2009-01-09 | 12:04:54
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Ann

Robbans rumpa på youtube, vart ska detta sluta?



:-D

2009-01-09 | 13:58:32
Postat av: sandra

Hahahaha.. ja du, det vet man aldrig :)

2009-01-09 | 14:16:08
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback