Se flere på HITME.NO

Tommy Lee hånglade upp mig!

2009-01-2318:23:10
Skrivet av Sandra Edlund

...nej nu ljög jag... lite!

Det var bara en puss! Bara sådär!

Det var en heeeeelt sjuk kväll igår! Sjukt kul, sjukt bra musik och ett sjukt drag! Speciallt på VIP hyllan, där vi stod. Stod precis bakom Tommy Lee när han spelade och helt plötsligt vänder han sig om o ger mig en stor fet puss! Hahaha...

Det var inte bara pussar han delade ut, helt plötsligt kom jägerflaskan fram som han hällde i munnen! En riktig spillevink det där med inget ass. Men dansa det gjorde han....

http://www.youtube.com/v/dQCfQbe5xIs&hl=sv&fs=1








                                                     ......Filmklipp från Expressen......

Kvällen var jättetrevlig, folk var jättetrevliga, vakterna var t.o.m trevliga! Bra poäng till Cafe Opera helt enkelt!

För övrigt var kvällen helt sjuuuuk och fick ett väldigt unikt slut! Hände ngt otroligt tråkigt men som ordnades tillslut, klockan 08.00 imorse!

Måste berätta vad som hände sen... i ett annat långt inlägg!

Jag är fortfarande lite chockad.....


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Ååååå, jag kan preciiiis tänka mig hur musiken var av de här små klippen! Röjj!! ler Verkar som ni hade himla kul!!! Hoppas du får en bra helg nu gumman!! P&K

2009-01-23 | 22:13:22
Postat av: Sandra

Ja, musiken var grym! Grym grym grym! Där trivdes jag som fisken i vattnet.. :) Idag har det bara varit lugn o ro med god mat och film. MYS! Hoppas du får en lika trevlig helg! :) Puss o kram

Postat av: Anonym

Yo! Du lär berätta mer om det där i morn! :-)

2009-01-23 | 23:48:23
URL: http://blogg.expressen.se/ellasmodellblogg/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback