Se flere på HITME.NO

Time is running by...

2009-01-2814:08:48
Skrivet av Sandra Edlund



Snälla, kan tiden bara stanna!!! TACK!

Det är redan onsdag och jag hinner inte med allt jag ska! Fruktansvärt irriterande. Speciellt när saker o ting inte går bra heller. Jag måste fokusera på en sak i taget nu annars blir det inget gjort!

Igår fick jag min "hjärtumör" som jag säger. Jag börjar nu förstå att det antagligen inte är en hjärntumör utan någon typ av migrän. En känsla som kommer flygandes då och då i huvudet. Mysko känsla.
Men igår utvecklades det till något mer... helt plötsligt domnade jag i höger kind och såg suddigt på det ögat. Då blev jag rädd. Jag vill inte ha migrän!

Men idag är den borta! Kanske t.o.m försvann efter att jag äntligen åt igår. Jag minns inte. När jag blir uppstressad så glömmer jag bort sånna viktiga detaljer som att äta. Men efter en rejäl utskällning av min pojkvän på mina dåliga matvanor så åkte vi o storhandlade så det finns massa smått o gott för mig att gå o äta nu! :)

Nu ska jag försöka få något att gå rätt till idag!



Kommentarer:
Postat av: Josefin

Hej! Tack för din snälla kommentar! Läste lite på din blogg och såg att du minsann också syr lite grann! Har aldrig sytt egna underkläder men det är kanske något man skulle pröva och överaska med!

/Josefin

Postat av: Sandra

Hej! Kul att du tittade in! Ja just nu syr jag en hel del. Har precis startat ett eget klädmärke för underkläder och badkläder. Jobbar för fullt med att komma igång med försäljningen. Underkläder/badkläder är mkt småpillergöra med de jobbigaste tygerna (strech) men med mkt tålamod och en stark vilja så går det bra! Tycker absolut du ska testa :) Ser fram emot ett resultat på din blogg! Lycka till!

2009-01-29 | 03:34:40
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback