Se flere på HITME.NO

Sverigebikini!

2009-01-0920:03:06
Skrivet av Sandra Edlund

Vad gör ni en fredagkväll?

Jag sitter hemma och väntar in att jag ska åka in o jobba några timmar i natt. Riktigt värdelöst faktiskt att vara ledig hela veckan och så när helgen kommer DÅ ska man jobba! Usch... men inte ska jag vara bitter! Baby är iväg på nöjen och är säkert inne på sin 3.e öl snart... eller 4:e... nä, 5:e säkert!

Själv satte jag mig precis framför TV:n och tänkte faktiskt titta lite på Let's Dance. Har inte följt det tidigare men tyckte det verkade vara roliga deltagare denna säsong. Så idag ska jag titta!

Behöver en break också, satt precis och gjorde en övderdel i Sveriges färger.
Tänkte ta med mig en Sverigebikini när vi är i Thailand.. hihi! Men orkade bara göra en övdeldel, inte riktigt klar än, ska göra en matchande nederdel till också!





Liiiiite annorlunda var jag tvungen att göra för att få fram båda färgerna, undra om ni ser det?

Nej nu börjar det! Måste kolla! :) Hörs senare!!! PUSS O KRAM!!

Ps. Damn vilken snygg outfit Laila har! Jag älskar fransar!!


Kommentarer:
Postat av: Ann

Bikinimodellen är jättefin! Du är så duktig :-)

2009-01-10 | 10:18:50
Postat av: sandra

TACK! :)

Postat av: Mamsen

Håller med. Nederdelen var åxå fin men min ide var inte så tokig heller. Tack för en väldigt trevlig kväll med god mat och många roliga skratt. Om det stämmer att ett skratt förlänger livet ja jädrar då blir vi gamla. ha,ha KRAM Mamma

2009-01-11 | 08:50:37
Postat av: lisa

Du burde seriøst få fjernet en del av føflekkene dine.

Det er overhode ikke noe pent, dessuten kan det også være farlig..

2009-01-11 | 11:29:06
Postat av: Sandra

Tack själv mamma för en trevlig kväll! Det lär bli fler gånger! :)



Och till Lisa: Jag håller med dig om att det inte är speciellt vackert med mina födelsemärken, har min pappa att skylla de på :P

Har redan kollat om de är farliga vilket de inte är, så det känns ju tryggt. Håller koll på de också för förändringar. Sen att ta bort de, ja då lär jag nog inte göra annat här i livet. För det är rätt många....

2009-01-11 | 14:44:33
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback