Se flere på HITME.NO

Pizza på burk!!

2009-01-2918:50:28
Skrivet av Sandra Edlund

Hahaha.. har ni hört något så roligt!

Nu verkar det som jag är lite efter, eller så har jag bara en väldigt uppdaterad mor, eftersom hon visar för mig en så rolig sak som att pizza finns på burk! Jag garvade och tog med mig "kittet" hem för att testa!

Jo fan, det smällde ut en pizzadeg ur ett rör och vips så var det bara att rulla ut pizzan på en plåt! Hahaha.l Sjukt kul!





Bara att dekorera med den goda tomatsåsen som ingick i "kittet" också och sen på med ingredienser och 20 min i ugnen!

KLART!

Helt klart tips för er som vill laga pizza hemma på lika lång tid som det tar att hämta en pizza!
SaraLee hette denna förpackning och ni kan läsa mer om det här:

http://www.saraleebakeryeurope.com/index.php?menu=recept&menu2=pizza-kit



Kommentarer:
Postat av: SB

Hei:) Åssen holder du deg i form? Du har en smashing kropp:) Klem

2009-01-30 | 12:18:18
Postat av: Sandra

Hahaha.. ja ibland undrar jag också hur det är möjligt :) Tack för komplimangen! Kram


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback